Bobblehead Bunny

14 Nisan 2014

Makyaj Düzeni Serisi- 40- Alice ve Makyaj Çekmecesi


Merhaba Makyaj Düzeni severler :) Bu hafta ufak bir sorun yaşandığı için elimde yazı yok ne yazık ki. Ama içim elvermedi ve en azından kendi düzenimi yazayım dedim :)

Normalden ve ihtiyacımdan fazla makyaj malzemem olduğunu biliyorum. Koleksiyonumu olabildiğince küçük tutmaya çalışsam da dayanamayıp alıyorum bazen. Hem arkadaşlarımın, hem de firmaların da hediyeleri oluyor tabii zaman zaman. Bunların haricinde benim hobim bu zaten. Çok az makyaj malzemem olsa bloğa yazacak şeyim de olmaz :) O yüzden siz bana sakın özenmeyin, ihtiyacınız olanı alın :) Kozmetik ürünler bozuluyor sonuçta, çok almamak lazım :) 

Şimdi gelelim düzenime :)


Bir önceki düzenimle pek fark yok aslında. Gelenler gidenler oldu sadece. Bir de birkaç şeyin yerini değiştirdim. Fırçalarımı da masamın üstüne aldım. Şimdi bölme bölme bakalım :)


Bu bölmede allık harici yüz ürünlerim var. Pudra, BB krem, aydınlatıcı ve kapatıcılarım var. Biraz düzensiz biliyorum ama yazı aceleye geldi ne düzenleyebildim ne de temizleyebildim :(


Bu bölmede kalemlikte duracak türde ürünler var. Rimeller, eyelinerlar, göz ve dudak kalemleri, kalem farlar, parlatıcı ve rujlar gibi :)


Bu bölmede ise Sleek, Mua, Benefit ve H&M paletlerim ile NYX tekli farlarım var. 


Bu bölmede allıklarım ve dudak balmlarım var. Allıklarım eskiden diziliydi. Şimdi kutuya aldım :) İyi dağılmış burası da :D


Bu bölmede ise Nude Tude paletim ile kalan farlarım var. Tekli, dörtlü, beşli bir sürü palet var sepette. Ayrıca altında da Color Tattoo'larım ve Mac'in Tan pigmentinin minik testerı var.


Son bölmede ise hem rujluğum hem de ıvır zıvır var. Makyaj düzenleme çubuklarımı, kalemtraşlarımı, takma kirpiklerimi, kirpik kıvırıcımı ve bir yere sığdıramadığım mini kabukimi burada saklıyorum :)

Şu an makyaj çekmecem böyle görünüyor. Ojelere bakım ürünlerine girmedim çünkü oraya girersek çıkamayız :D Onlar da bir başka yazının konusu olur belki.

Umarım severek okumuşsunuzdur. Sevgiler ^_^

19 yorum :

  1. ay çok cici ve çok düzenli benim ki birazcık savaş alanı gibi ^.^
    Bir hoşluk yapıp kendininkini yazman da çok hoş olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canım değildir. Hem benimki de karışık biraz :)
      Teşekkür ederim ^_^

      Sil
  2. Buna dağınık diyorsun ya hani benimkini gorsen şoka girersin :D başak burcu farkı işte :)) Canım her ne kadar pek yorum yapamasam da ben bu makyaj duzeni konularını çok seviyorum. Odamı toplarsam belki ben de gelirimmm,:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, başak burcu olunca her şey dağınık geliyor :D Çok teşekkür ederim. Toplarsan beklerim :)

      Sil
  3. Çok cici gerçekten de ^,^ Bence gereksiz ürünün yok tam ideal kıvamda, her şey tam yani dert etme :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ^_^ Bana çok geliyor aslında ama içime su serptin :)

      Sil
  4. düzenine bayıldım benimde şimdi büyü bi çekmeceliğim gelecek ilk çekmeceyi böyle düzenleyim diyorum
    ruj standını nereden aldım canım benimde bu şekilde işime yarar çekmecede güzel durur diye düşündüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel olur senin de :) Onu kendim yaptım canım. Linkini de vereyim :)
      http://alicemakyajdiyarinda.blogspot.com.tr/2013/06/diy-kendin-yap-ruj-tutacagrujluk.html

      Sil
  5. Neresi dağınık aa:) Bence çok ideal görünüyor düzen. Her ürün istendiği an bulunabilecek şekilde düzenli görünüyor. Ellerin dert görmesin canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne bileyim birkaç şeyin yeri karışmış, ters dönmüş falan. Gözüme batıyor :D Teşekkür ederim :)

      Sil
  6. dolapiçi düzenleyicileri nerden aldınız acaba? pembe ve beyaz olanları.
    ben cok begendım gayet duzenlı aslında

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pembe olanları Ikea'dan aldım. Kalemlik olarak ikili şekilde satılıyorlar. Beyaz sepetleri de Baumax'tan almıştım sanırım.
      Teşekkür ederim :)

      Sil
  7. böyle bi düzenlemeye benimde ihtiyacım var:)sizinki harika olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Umarım siz de güzel bir düzen edinebilirsiniz ^_^

      Sil
  8. Şu benefit far kitini merak ettim. Onunla ilgili bir yazı yazabilir misin? Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk fırsatta yazmaya çalışacağım :)

      Sil
  9. merhaba alice
    bayılıyorum bu yazılara her hafta mutlaka bakmadan geçemiyorum.keşke her hafta makyaj düzeninin yanında parfüm düzeni diye bişeylerde yapsan ne hoş olurr :) her bloger elinde olan en sevdiği parfümü parfümleri sana konuk olup tanıtsa keşke böyle bişey de yapar mısın ?
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)
      Güzel yorumun için teşekkür ederim. Beğenmene sevindim :) Böyle yorumlar aldıkça benim de hevesim oluyor yapmaya :) Açıkçası benim çok parfümüm yok o yüzden hiç aklıma gelmemişti. Bir de parfüm çok kişisel bir şey. Ama yine de olabilir. Bir düşüneceğim :)

      Sevgiler :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...