Bobblehead Bunny

7 Nisan 2014

Makyaj Düzeni Serisi-39- Lady Skully ve Yeni Düzenlemesi

"Serinin 39. yazısına gelmişiz bile. Kaç ay olmuş bu yazılar başlayalı ^_^ Geçtiğimiz hafta Astrea'nın konuğumdu. Yazısını kaçırdıysanız tıktık. Bu hafta konuğum serinin 7. yazısında bizimle olan Lady Skully. [Düzeniniz değiştiyse ve dilerseniz tekrar konuk olabilirsiniz :)] Bakalım yeni düzeni nasılmış?"


Herkese merhaba :) Bayılarak takip ettiğim Makyaj Düzeni Serisine daha önce Eylül ayında konuk olmuştum,düzenim az biraz değişti diye tekrar konuk olmak istedim ve Alice'e mail attım.O da beni kırmadı :)
Baştan söylemek istiyorum hala çok fazla makyaj malzemem yok :) Sadece düzenim birazcık değişti.

   

Daha önceden de bildiğiniz gibi benim mor kutular aynı yerinde :) Sadece içindekiler değişti.Bu mor kutulara sığamayacağım günler gelecek diye korkuyorum açıkçası :)




İlk rafımda genelde makyaj malzemeleri değilde daha çok ıvır zıvırlar bulunuyor.
Cupcake kutumda elimin altında olması için en çok kullandığım ojelerim duruyor.
Yanındaki Utensil kabında ise yüz temizleme suları,fırçalar,törpü gibi şeyler bulunuyor. Öndeki minik cupcake'te ise süngerlerim duruyor. 





Asıl ikinci rafta makyaj malzemelerim.Büyük hello kitty makyaj çantası arkadaşımın hediyesiydi,o olmasa napardım bilmiyorum.Kendisi kara delik gibi ne atsam sığıyor içine, ben de elimin altında olması gereken bütün makyaj malzemelerimi ona koyuyorum.Çok düzenli biri olmadığım için herşeyi onun içine atmakta kolayıma geliyor açıkçası :D  



Bu kutularımı hatırlıyorsunuzdur belki :) Diğeri takı kutusu olduysa da bunu hala paletler, pudra, allık vs gibi şeyleri koymak için kullanıyorum.


 En favori 5 ürünüm ise şöyle;
1)L'oreal Lumi Maqique Fondoten
2)The Balm Schwing Black Liquid Eyeliner
3) Rimmel Kate Moss Ruj #30
4)Maybelline Color Sensational Ruj #315 Rich Plum
5)Max Factor Wild Mega Volume Mascara

Benimde düzenim böyle,umarım sevmişsinizdir. Alice'e beni tekrar ağırladığı için çok teşekkür ediyorum.


4 yorum :

  1. Ne kadar guzel civil civil duruyo :)

    YanıtlaSil
  2. ya bana o cupckalei olan herşeyi ve mor minnoş kücük makyaj cantanı ve teneke kutularını nereden aldıgını yazar mısın? bayıldım da ^.^

    YanıtlaSil
  3. Ba-yıl-dım eşyalar tam benlik ♥ ♥ ♥ ♥ Yazı da çok şeker ^^

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...