Bobblehead Bunny

25 Nisan 2014

Konuk Yazar- Biraz Makyaj Biraz Bakım'ın Tatil Makyaj Çantası


Merhaba,
Bugün sevgili Alice'nin misafiriyim ve bu fırsat için Alice'ye çok teşekkür ediyorum. 


Malum havalar ısınmaya başladı, haliyle tatil planları da gündeme gelmeye başladı. Ben de tatil için yanıma almayı planladığım makyaj malzemeleri konusunda bir yazı yazmak istedim.


The Balm Face Primer, yazın olmazsa olmazı makyaj bazı sanırım. Çoğu zaman baz üzerine pudra geçerek ten makyajımı tamamlıyorum. Ayrıntılı yazısını blogumda bulabilirsiniz.

Rimmel Wake Me Up Fondöten, son dönemdeki favori fondötenim. Işıltılı yapısından dolayı akşamki aktivitelerim için yanıma almaya karar verdim. Ayrıntılı yazısı için tıktık. 

Nivea BB Krem, ten rengim için çok koyu tonda. Bronzlaştıktan sonra Wake Me Up'la karıştırıp ya da tek başına kullanabilmek için yanıma almaya karar verdim. Kokusu, tipik Nivea kokusu. Yüzümde böyle ağır kokulu bir ürün kullanmaktan hoşlanmıyorum, o sebepten kullanmaya elim gitmiyor.


The Balm Sexy Mama, transparan pudra. Makyajımı sabitlemek için ya da sadece bazın üzerine kullandığım bir pudra. Parlama problemimi büyük ölçüde çözdü diyebilirim. 

The Balm Hot Mama ve Instain allıklar, favori allıklarım. Instain'in kalıcılığı ve pigmentasyonu biraz daha fazla diyebilirim. Ayrıca Instain tamamiyle mat, Hot Mama ise ışıltılı bir allık. 


Neutrogena lip balm, SPF 20 içeriyor. Nemlendirmesi de gayet iyi.

The Balm Girls Mia Moore Ruj, kırmızının harika bir tonu. Ayrıntılı yazısı için tıktık. 


Elseve Extraordinary Oil, deniz, havuz derken zaten boyadan yıpranmış saçlarımı daha da kurutup yıpratmasın diye sürekli yanımda taşıyacağım. Gerçekten mucize saçlar için. Kırıkların görünümünü azaltıyor ve saça parlaklık veriyor.


The Balm Put A Lid On It Göz Bazı, sıcaktan akacak göz makyajının kurtarıcısı. Kesinlikle denemelisiniz.

The Balm Concealer, kapatıcılığı çok yüksek olduğu için gözenek problemi yaşadığım burun çevremde kullanıyorum.

Garnier BB Göz Roll-on, göz altlarım çok problemli değil o sebepten tedavi edici bir yanını görmedim. Ama tekrar alabileceğim orta kapatılıcılta güzel bir ürün.

Rimmel Wake Me Up Concealer, kapatılıcığı çok düşük seviyede, ama ışıltılı bir yapısı var. Orta kapatılıcıkta bir concealer üzerine aydınlık vermek için ideal bir ürün. Akşam gezmeleri için yanıma alıyorum.


The Balm What's Your Type Maskara, dolgunlaştırıcı etkiye sahip. Bitirmeye çalıştığım için yanıma alıyorum.
Yazın en sevdiğim makyaj kırmızı ruj ve maskara ikilisi.

Maybelline The Falsies Volum Express, performansı çok iyi. Dolgunluk vaadiyle almıştım istediğimi bulamadım ama uzatma konusunda çok iyi bir maskara.


Flormar Renkli göz kalemleri, waterproof olduğu yazıyor üzerinde ama bence öyle değil. Kalıcı ve yoğun pigmentli değiller ama günü kurtaracak kadar idare ediyor beni. Tanesi 3tl. 

Maybelline Jel Eyeliner, kalıcılığı, renk yoğunluğu, her şeyi mükemmel.


The Balm Balm Jovi Palet, The Balm'ın en sevdiğim paleti. 12 far, 1aydınlatıcı, 1 allık, 2 de ruj içeriyor. Tam bir seyahat ürünü.

Flormar Kaş Farı, kaşlarım çok ince maalesef. Doldurmam gerekiyor.


Cettua Oil Control Tissue, parlayan ciltteki fazla yağı makyajı bozmadan alıyor ve parlaklığı gideriyor. Yazın ve makyaj çantamın vazgeçilmezi.

Sizin için hazırladığım yazı bu kadar. Umuyorum beğenmişsinizdir. 

birazmakyajbirazbakim.blogspot.com.tr adresinden benim bloguma da uğramayı unutmayın.



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...