Bobblehead Bunny

18 Nisan 2014

Koi Tokyo Cilt Bakım Ürünleri


Koi Tokyo ürünlerini hediye edildiği #syafroditeventi'den bir süre sonra kullanmaya başladım. Sanırım en az 2 aydır da kullanıyorum. Artık düşüncelerimi paylaşma zamanı diye düşünüyorum :)


Koi Tokyo ailesinde temel cilt bakımı için dört seri var. Green Tea, akneye yatkın ve yağlı ciltler için. Sakura ise hassas ciltler için. Torafugu serisi, kuru ciltler için geliştirilmiş. Tsubaki ise göz çevresi için farklı özelliklerde kremleri barındıran bir seri. 

Bende Sakura serisinden nemlendirici, Green Tea serisinden yüz yıkama jeli ve Tsubaki serisinden koyu halkalar için göz kremi var.


Tsubaki Koyu Halkalar için Göz Kremi kuşkusuz en sevdiğim ürünü oldu. Çünkü kullandıkça gözlerimin altındaki koyuluk azaldı. Ama göz altlarımda çok büyük bir sorunum olmadığını da belirtmek istiyorum. Nemlendirmesi yeterli geldi. Ürün 15 ml.


Sakura Yumuşak Nemlendirici Krem ise karma cildimi nemlendirmeye yeterli geliyor. T bölgemde yağlanma yapmadı. Cildimde alerjiye sebep olmadı. Ben gündüzleri kullandım sadece.


Green Tea Canlandırıcı Temizleme Jeli ile ise sabah ve akşamları cildimi yıkıyorum.  Güzelce temizliyor. Ama sanırım hemen hemen hiç köpürmediği için bir şey anlamıyorum. Aslında ne kadar az köpük o kadar az kimyasal, yine de o yüzden seviyorum :)

Ürün içerikleri ne yazık ki en dış şeffaf ambalajdaydı ve benim o şekilde fotoğraflamak aklıma gelmedi. Kutularında yazanlar Japonca, o yüzden anlamıyorum. Hatırladığım kadarıyla içerikleri gayet iyiydi, ama yine de emin değilim :)

Koi Tokyo ürünlerinin satış noktaları için tıktık. Ayrıca telefonla veya maille de sipariş verebilirsiniz. 


4 yorum :

  1. ilk defa duyduğum bir marka bu arada blogunuzu yeni keşfettim çok şeker takibe aldım sizi banada beklerim sevgiler http://esralounge.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel sözleriniz için. Hemen bakıyorum bloğunuza :)

      Sil
  2. ben de çok merak ettim, özellikle göz kremini :) güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Göz kremi en güzeli aralarından :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...