Bobblehead Bunny

4 Nisan 2014

Günün Ojesi: Essence Colour&Go- 108 Ultimate Pink


Bugün tırnaklarımda capcanlı bir pembe vardı. Essence'in hangi ojesini sürmüşüm hep beraber bakalım ^_^


Essence'in capcanlı bir pembeye sahip olan ojesinin rengine bayıldım ^_^ Gördükçe içim açıldı diyebilirim :) İçimi hiç açmayan ley ise Essence ojelerin genelde sürüldüğü gün bozulması! Baş parmağınmın hafifçe bozulduğunu görebilirsiniz. Ey Essence! Ojelerinizin renkleri çok güzel ama birazcık da yapısını düzeltseniz?


Ojemizin ismi ise Ultimate Pink. 

Essence ürünlerini Gratis ve Rossmann'larda bulabilirsiniz. Ojelerinin fiyatı ise 2.95.

Siz de benim gibi Essence ojelerin kalıcılıklarından şikayetçi misiniz?

16 yorum :

  1. Çok şirin bir rengi var :) Ayrıca parmakların, tırnak yapın çok güzel görünüyor:) Güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Beğenmene sevindim :)

      Sil
  2. Renk harika! =) ve evet bende şikayetçiyim =/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Hepimizin sorunu sanırım :/

      Sil
  3. Pembe gönlüm sende süper renk tatlım güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, beğenmene sevindim :)

      Sil
  4. Renk çok yakışmış.:) kalıcılıkları çok kötü kesinlikle!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim şeker :) Evet rezaletler o konuda :/

      Sil
  5. Essence gerçekten de ojelerinin kalıcılığını geliştirmeli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, umarım şikayetler dikkate alınıyordur :/

      Sil
  6. Bende de var çok tatlı rengi :) Bence ojelerin kalıcılığı biraz tırnak yapısıyla alakalı... Mesela bu ojeyi ben sürdüğümde 1 hafta kalıyor ama yengem sürüyor hemen 1 günde soyulmaya başlıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle kullan sen de :) Ne güzelmiş, kimseden duymamıştım Essence ojelerin bir hafta dayanabildiğini. Keşke bende de dayansa ^_^

      Sil
    2. Valla benim tırnaklar biraz enteresan :)

      Sil
    3. Enteresan ama bence harika ^_^

      Sil
  7. Pembişşş çok tatlıymış rengi canım, tırnaklarının yapısı da güzel olunca çok yakışmış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, utandırdın beni ^_^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...