Bobblehead Bunny

11 Nisan 2014

Golden Rose Rich Color 06 Oje


Bahar geldi. Havalar ısınmaya başladı. Havalar ısındıkça açık renk ojelere de yönelmeye başladım :) Bugün Golden Rose'un Rich Color serisinden güzel bir renkle karşı karşıyayız. 


Rich Color ojeleri oldukça başarılı buluyorum. Bunda tek katta dilediğim renge kavuşmamın etkisi var. Bu resimlerde tırnağıma tek kat sürülmüş hali var. Bir kat daha sürülse daha koyu olur tabii ama ben bu halinden gayet memnun kaldım. Tam benim gibi üşengeç işi :)


Ojenin içinde altın rengi minik simler var tam yansıtamamış olsam da. Numarası 06. 

Kısacası biraz üşengeç işi, geniş fırçalı bir oje arayışındaysanız Golden Rose Rich Color serisini öneriyorum. Bu rengi de pek bir hoşuma gitti benim. Bahar ve yaza gayet uygun. 

Siz de benim gibi oje sürmeye üşenenlerden misiniz?


10 yorum :

  1. Çok güzel bir rengi var bu renk rujlara da bayılıyorum çok uyumlu olurlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet mercan bir rujla da pek hoş olur ^_^

      Sil
  2. Ben oje sürmeye üşenenlerden değilde oje sürmenlerdenim. Ama kadınların ellerine dikkat etmesini ve bakımlı olmasını isteyen, taraftarı olan biriyim. Güzel bir renk. Parlıyo mu ne o ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muhtemelen sürmüyorsunuzdur :) İçinde altın rengi ışıltılar var :)

      Sil
  3. Renk tam benlik:) bende alayım:))

    YanıtlaSil
  4. Benim ojemden, ben aksine ojeyi 2 kat sürmesem ölürüm:) rich color serisi gerek yapisi gerek firçasi açisindan harika.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel benim gibi tembel değilsin :) Evet çok güzeller :)

      Sil
  5. Ne güzel
    Tam bir yaz rengi!

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...