Bobblehead Bunny

30 Nisan 2014

Fresh'n Soft Makyaj Temizleme Mendili- Anti Aging Etkili


Etkinliğimizde Fresh'n Soft'un birçok ürünü hediye edilmişti. Kuşkusuz favorim pamukları oldu çünkü yumuşacık. Kullanırken yüzünüzü okşuyor resmen. Ama makyaj temizleme mendillerini de severek kullandım. Bakalım yorumlarım nelermiş?


Ürünün bu şekilde kilitli kapaklı olmasını sevdim. Ayrıca mendilleri de yumuşacık. Temizlediğinizde de yumuşak bir his bırakıyor cildinizde. Rahatsız etmeyen hafif bir kokusu var. Cilt makyajı temizlemede başarılı ama göz makyajını biraz temizlese de tam temizleyemiyor. 


Sevmediğim yönü ise kuşkusuz içeriği oldu. Daha temiz bir içeriği olsa cilt makyajımı temizlemede baş tacı edebilirdim sanırım. 

Kısacası cilt makyajı temizlemesini beğendiğim ama göz makyajında idare eder dediğim, içeriğini ise pek sevmediğim bir ürün oldu. İçeriği önemsemiyorsanız denemenizi önerebilirim. 

Siz makyajınızı nasıl temizliyorsunuz? Fresh'n Soft ürünlerini denediniz mi?


8 yorum :

  1. Göz için ne yazık ki hiç bir makyaj temizleme mendili yeterli temizliği yapmıyor.İçerik olarak temiz olanlarda fiyatı tavan yapmış durumda.Ben artık yüzümde bebekler için olan temizleme mendillerini kullanıyorum.Makyaj temizleme iddiası olmamasına rağmen bence iyi iş çıkarıyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, göz makyajında zorlanıyorlar. İçeriği temiz olanların da genelde fiyatı yüksek. Bebekler için olan mendillerin de içerikleri kötü olabiliyor ama :)

      Sil
  2. Bu mendillerin temiz içeriklisi yok sanırım hepsi böyle atom bombası gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheheh :) Fazla dayansın diye basıyorlar tabii koruyucuyu :)

      Sil
  3. Ben makyaj temizleme mendillerini pek kullanmıyorum canım. Temizliği yetersiz geliyor bana. Ama yolculuklarda falan kullanışlı olabiliyorlar. At çantaya çık seyahate :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de pek kullanmayı sevmiyorum aslında. Misel solüsyonla temizlemeyi tercih ederim :) Dediğin gibi seyahatlerde hem pamuk hem makyaj temizleyici taşımaktansa çok daha pratik oluyorlar :)

      Sil
  4. Ben de uzun bir süredir makyaj temizliğinde bu ürünü kullanıyorum. Hoş bir kokusu var ayrıca makyajımı temizlerken hiç rahatsızlık vermiyor yumuşacık. Fiyatı da piyasaya göre gayet uygun. Kesinlikle öneriyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görüşlerin için teşekkür ederim :) Göz makyajında zorlansa da ben de sevdim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...