Bobblehead Bunny

3 Nisan 2014

Essence Lashes Go Wild Maskara


Bugün sizlere bana etkinlikte hediye edilen bir maskarayı tanıtacağım. Essence Lashes Go Wild Hacim Veren Maskara. 


Ürünün tüpte olması bana ilk etapta farklı gelmişti. Bu yüzden oldukça hevesli açtım bu ürünü. 


Ama ne yazık ki ilk açtığımda fırçasından anladım beğenmeyeceğimi. Ben hafif kıvrık, tombul fırçaları tercih ediyorum maskarada çünkü. 

Kullandığımda da yanılmadığımı fark ettim. Evet, kirpiklerime renk veriyor ve belirginleştiriyor. Hacim konusunda da idare eder diyebileceğim bir maskara. Ama kirpiklerimi kıvırmadığı ve kaldırmadığı için memnun kalmadım. Yine de başka maskaralarla birlikte kullanıyorum. Ayrıca alt kirpiklerim için uygun bir maskara olduğunu düşünüyorum. 

Essence Lashes Go Wild benim gözümde ortalamanın altında bir maskara oldu kısacası. I Love Extreme maskarası harikaydı Essence'in, uygun fiyatlı bir maskara arayışındaysanız sanırım bunun yerine onu almanızı tavsiye edebilirim. 

Essence ürünlerini Rossmann ve Gratis'lerde bulabilirsiniz. Bu maskaranın fiyatı ise 9.25. 

Siz bir maskaradan ne bekliyorsunuz?

4 yorum :

  1. Ben bir maskaradan hacim vermesini ve hafif kıvırmasını bekliyorum, bugün yazdıgım alix avien de bunu tam olarak karşılıyo canım :)
    Ben de genelde tombul fırçaları tercih ediyorum. Hiç böyle dna gibi fırçalardan kullanmadım, denenebilir aslında.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen bakayım bugünkü yazına :)
      Tombul fırçalar en sık tercih edilenler sanırım.
      Teşekkürler ^_^

      Sil
  2. Bunu denemek istiyordum ama yazını okuyunca vazgeçtim sanırım. :/ Benim kısa kirpiklerim var, hem uzatsın hem dolgunlaştırsın istiyorum genelde. Şimdilik hayatımın rimeli Lancome Hypnose Doll Eyes, elimdekiler bitsin dönmek istiyorum ^__^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman aman bir maskara değil, daha güzel Essence maskaraları var, onlara yönel derim ben :)
      Elimizdekilerin bitmesi imkansız gibi olduğu için sevdiğimiz ürünlere dönmek de zor oluyor :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...