Bobblehead Bunny

15 Nisan 2014

Elite Likit Kapatıcı- 211


Tuğçe'nin bizi konuk ettiği etkinlikte Elite firması ile tanışma fırsatım oldu. Bugün de sizlere likit kapatıcısını tanıtacağım :)


Ürün şişede ve içerisindeki aplikatör ile uygulanıyor.

Bendeki 211 numara. Sanırım en açık rengi. 


İçeriği ne yazık ki hiç güzel değil. Ama renkli kozmetikte temiz içerik bulmak biraz zor ne yazık ki.  


Yapısı bu şekilde. 


Gördüğünüz gibi kapatıcılığı da gayet iyi.

Elite Likit Kapatıcının kapatıcılığını sevdim. Göz altımı kapatmasını yeterli buldum. Yüzümdeki kusurları da güzelce kapattı. Ama ne yazık ki sevmediğim bir yönü var. Yapısı biraz koyu geldi bana o yüzden dağıtmakta zorlandım. Bu kadar koyu bir kapatıcıyı göz altına uygulamak zor oluyor. Bu sebeple hem sevdiğim hem de sevmediğim bir kapatıcı oldu. 

Ürünün fiyatı 12 TL. Bazı kozmetikçilerden ve kendi sitelerinden edinebilirsiniz. Uygun fiyatlı bir kapatıcı arayışındaysanız bir şans verebilirsiniz ama yapısının koyu olduğunu da bilin :)

Siz hangi kapatıcıyı kullanıyorsunuz? Aradığı kapatıcıyı bulamayan Alice'e bir yardım edin ^_^

8 yorum :

  1. kullandın mı bilmiyorum ama rimmel match perfection kapatıcıyı kullanabilirsin. blogumda yer vermiştim fikir oluşur belki :) http://makyajdenizi.blogspot.com.tr/2014/03/rimmel-match-perfection-goz-alti.html
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an kullandığım kapatıcı o zaten, memnunum aşırı memnun olmasam da. Teşekkürler :)

      Sil
  2. Fazla problemli göz altların yoksa Rimmel Wake Mu Up'ı tavsiye edebilirim :) Elite keşke birçok yerde satılsa diğer markalar gibi. Türk markası olduğu için denemek istiyorum aslında ama almadan önce bi mıncıklamam lazım :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok merak ediyordum o kapatıcıyı zaten iyice merak ettirdin :) Evet bence de daha da yaygınlaşmalılar ki bakıp alabilelim :)

      Sil
  3. Bana da çok yoğun geldi :(
    Aradığım kapatıcıyı ben de hala bulamadım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah bir bulsak şu hayallerimizdeki kapatıcıyı :(

      Sil
  4. Hayatimin kapaticisi collection 2000 dir eger ingiltere den alma sansin varsa almani tavsiye ederim pisman olmayacaksin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duymuştum methini ama karar veremeyip almamıştım alma şansım varken :) Olsun belki elime yine fırsat geçer :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...