Bobblehead Bunny

10 Nisan 2014

Eeose Kaş ve Kirpik Bakım Serumu Deneyimim


Katıldığım bir etkinlikte hediye edilen Eeose Kaş ve Kirpik Bakım Serumu'nu denemek için çok heveslenmiştim. Etkinlikten bir süre sonra da kullanmaya başladım. Bu kadar uzun süredir yazısını yazmamamın sebebi ise sonucun kalıcı olup olmayacağını anlamaktı. 


Ürün böyle bir kutu içinde satılıyor. 


İçinde 10 mllik minik serumumuz var. Oldukça küçük ama ben sadece kirpiklerime ve kaşımın ufacık bir yerine 6 hafta boyunca uyguladım. Şişede hala ürün var. Tüm kaşınıza uygulasanız da yeterli gelir sanırım. 


Kutunun içerisinden bir uygulama kabı ve bol miktarda da uygulama çubuğu çıkıyor. 


Nasıl uygulanıyor?

-İlk önce kapağın iç kısmındaki şeffaf tıpayı çıkarın. Sonra kapağı yerine takın. 
-Şişeyi hafif eğip beyaz kapağa bastırınca ürünün geldiğini göreceksiniz. Uygulama kabınıza bir damla damlatın. 
-Gözünüzde makyaj varsa güzelce temizleyin. Gözlerinizin temiz olması gerekiyor. 
- Tek kullanımlık çubuklarla kirpik çizginize ürünü sürün. Kirpiğinizin dış kısmına sürmeniz lazım. İç kısmına sakın kullanmayın. 
- Dilerseniz kaşlarınıza da uygulayın. 
-En az beş dakika bekletin. Sonra dilerseniz göz kreminizi falan sürebilirsiniz. 

Ben aynen yukarıda yazdığım şekilde 6 hafta her gece yatmadan önce kullandım ürünü. Tavsiye edilen şekli de oydu zaten yanılmıyorsam. Alt ve üst kirpiklerim için kullandım. Kaşımın da kel bir kısmı var, beni rahatsız ediyor. Sadece o kısmına kullandım. 

Peki ne sonuç aldım?

-Üst kirpiklerimde biraz uzama gözlemledim. Daha bir dolgun görünmeye başladılar. Sanırım kirpiklerim zaten uzun olduğu için üst kirpiklerimde bir mucize yaratmadı. Ya da ben gözlemleyemedim.
-Alt kirpiklerimde ise mucizeye sebep oldu sanki. Fazla uzun alt kirpiklerim yoktur. Bayağı uzadılar. Hatta artık rimel sürünce göz altlarıma bulaşıyor :)
-Kaşımın kel kısmı aynı kaldı. Kullandığım sürece kaşlarım daha çabuk uzadı ama benim istediğim boş olan kısımda yeni tüyler çıkarmasıydı. Öyle bir etki alamadım. 
- Kullanalı 2 aya yakın süre oldu ve sonuçta bir değişim gözlemlemedim. Kirpiklerim hala aynı. Yani kullanmayı bırakınca bir gerileme olmadı. 

Eeose ürünlerini eczanelerden temin edebilirsiniz. Fiyatı 93 lira. Ama bazı eczane sitelerinde indirimli de gördüm. Güvenilir sitelere bir şans da verebilirsiniz sanırım. 

Siz Eeose ürünlerini denediniz mi? Kaş ve kirpikleriniz için nasıl bakımlar uyguluyorsunuz?



12 yorum :

  1. Benim de kirpiklerim fazla kısa denenebilinir bir ürün :) Sende de işe yaramasına sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım denersen sonuç alırsın :) Teşekkür ederim ^_^

      Sil
  2. Aynı sonucları gözlemlemişiz ;)
    Kaşlarımda bir etki göstermedi ve alt kirpiklerimi uzattı,hala ürün var ama kullanmıyorum hevesim kaçtı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki daha uzun süre kullansan daha çok işe yarardı, bence pes etme :)

      Sil
  3. Geçici olarak çözüm sağlıyor.. ama kirpikler yaklaşık 3-4 ayda döküldüğü için ürünü sürekli kullanmak lazım ki yeni gelenler de uzun ve dolgun çıksın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim henüz o kadar olmadığı için bilmiyorum :) Ama kirpikler dökülüyor sonuçta, haklısın :)

      Sil
  4. aynı etkileri hint yağı da yapıyor=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç denemedim hint yağı. Deneyebilirim aslında :)

      Sil
  5. Sensee sarımsak diyorum başka bir şey demiyorum. Keşke kokusu saçta kalmasa da her hafta yapıp saçlarımı coştursam. Resmen saç çıkartıyor.
    Geçen gün bir bloggerın kaşlarında denediğini ve çok güzel sonuç aldığını gördüm, tam da kaşımı gürleştirmeye çalıştığım bir zamana denk geldi harika oldu. Kaşa sürmeyi hiç akıl etmemiştim çünkü onca faydasını görmeme rağmen.
    Ben de yarından itibaren başlıyorum her hafta yapacağım. Güzel sonuçlar alacağıma eminim.

    Detaylar şurada : http://makyajgunlugu.blogspot.com.tr/2012/08/kaslarmz-kalnlastralm-m.html
    Ve şurada : http://www.youtube.com/watch?v=FM8xaNX4SS4

    Sevgiler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sarımsağı biliyorum aslında Ponti-chan ama kokusu yüzünden pek cazip gelmiyor :) Ne güzel işe yaramış sende. Tavsiyen için çok teşekkür ederim. Linklere de hemen bakıyorum ^_^

      Sil
  6. Bende kaşta etki gözlemledim ama kirpikde bir değişme olmadı kirpiklere sürmek daha zor olduğu içinde olabilir ama ben kaşlarımı ne güzel bunun kurtarıyorum beceriksiz ellerde kaşım eski hale geri dönüyor artık bıktım :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek ki herkeste etkisi farklı oluyor. Kirpiğe uygulamak da zor değil aslında sürme çekmek gibi geliyor bana :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...