Bobblehead Bunny

23 Nisan 2014

Disko Topu Nail Art- Disco Ball Nail Art


Born Pretty Store'un tırnak pullarını daha önce kullanmış, sonuçtan memnun olmamıştım. Çünkü bu tırnak süsleri ile çok daha iyi bir şey yapabileceğimi biliyordum. Sonra aklıma bir fikir geldi. Pulları bir disko topu yapmak için kullanacaktım!

I've used Born Pretty Store's glitter powder before but I was not satisfied with the result. Because I knew that I could make something better with that nail decoration items. That I found an idea. I was going to use them to make a disco ball!


Bu ürünleri kullandım. Pullar ile çalışmak biraz zor çünkü çok minikler ama alışıyorsunuz :)

I used this items. It is  hard to work with these glitters because they are so tiny, but you will get used to it :)


Açık ve koyu mavi pullarla bir çeşit disko topu yaptım. Yapışkan kullanmadım. Ojem hala ıslakken çalıştım. Diğer tırnaklarıma yapmadım çünkü tek bir tırnakta daha iyi görüneceğini düşündüm.

I made some kind of disco ball with light and dark blue glitters. I didn't use any glue. I worked when my nail polish was still wet. I didn't do it to my other nails because I thought that only one nail would look prettier. 



Bu nail art hakkında ne düşünüyorsunuz? Ürünü Born Pretty Store'dan almak isterseniz tıktık. Kargo ücretsiz ve ACEW10 kodunu %10 indirim almak için kullanabilirsiniz ^_^

So, what do you think about this nail art? If you want to buy this product from Born Pretty Store just click here. Shipping is free and you can use ACEW10 code to get 10% discount ^_^



8 yorum :

  1. maviye bayılırım. çok güzel olmuş bence.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş parıl parıl :)

    YanıtlaSil
  3. Güzel fikir, hoş olmuş ama çok zahmetli ben çok üşenirdim :))
    Ellerine sağlık valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Biraz zahmetli ama sonuç için değer sanırım :)

      Sil
  4. Kesinlikle çok güzel buldum :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...