Bobblehead Bunny

16 Nisan 2014

Dirty Works- Kalemtraş-Cımbız-Tırnak Makası- Kirpik Kıvırıcı


Ne başlık koysam bilemedim ben de ne tanıtacağımı tek tek yazdım :) Dirty Works'ün bu ürünlerinin Gratis'lere geldiğini görmüşsünüzdür. Ben de merak edenler için yazısını yazayım dedim :)


Ürünlerin paketleri gerçekten çok cici. Kendileri de bir o kadar süslü :)


Paketten çıkarınca da böyle görünüyorlar. Tek tek inceleyelim.  


Çift Taraflı Kalemtraş. Küçük ve büyük kalemlerinizi açabilirsiniz. Memnun kalmadım. Kalemleri gereğinden fazla sivriltiyor.


Düz Uçlu Cımbız. Kesik uçlusu da vardı. Kaşlarımı alıyor tabii. Ama aman aman da başarılı diyemem. 


Tırnak Makası. Bu el için olanı. Gayet keskin. Memnun kaldım o yüzden. Ayak için olan büyüğünü de almayı planlıyorum.


Kirpik Kıvırıcısı. Kirpiklerimi biraz kıvırıyor ama çok başarılı da diyemem. Zaten bu kadar uygun fiyata satılan bir üründen harika bir performans beklemek de olmazdı :)

Ürünlerin fiyatlarını tam hatırlamıyorum ama 4-6 lira arasında değişiyorlardı sanırım. Ben indirimde şaka gibi fiyatlara aldım yani. Kalemtraşa para vermeye değmez bence. Cımbızı da idare eder ama güzel bir şey arıyorsanız tavsiye etmem. Tırnak makasını çok beğendim. Kirpik kıvırıcısı da yine idare eder cinsten. 

Dirty Works ürünlerini Gratis'lerde bulabilirsiniz. İhtiyacınız varsa beklentinizi yüksek tutmadan bir bakmanızı öneririm ama sırf görünüşlerine kapılıp da almayın :)

Siz bu ürünleri denediniz mi? Sizce de çok şirin değiller mi ^_^


8 yorum :

  1. Tatlım cok şirinler ama ben cımbızdan memnun kalmadım. Dogru duzgun tutulmuyor , minik tuyleri yakalayamıyor. Cok gerekli bir urun degil bence. Cilt ve vucut urunleri hos ama :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bence de çok gerekli değil. Hani alıyor biraz da ama güzel değil öyle. Cilt ve vücut ürünleri de güzel ama içerikleri kötü :(

      Sil
  2. cımbız benim kaşlarımı almakdan ziyade kesiyor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesiyor mu diye dikkat etmedim aslında. Bir daha kullanınca dikkat edeyim :)

      Sil
  3. ürünler çok güzel insan zaten ambalajına kapılıp alıyor :)
    bende kirpik kıvrıcısını beğendim belkim onu alabilirim gerçi bazı yol üstü kozmetikçiler de çok daha cici değişik şeyler çıkıyor
    cimbız konusunda bende bi acayipim şekli şemali ne olursa olsun alırım renk renk kızlı bebekli cızbız dolu evde sorsan hepsi iyi mi yok ancak 1 tane iyi derim ama işte ambalajına aşık olup alıyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Evet ne yazık ki kanıyoruz :)

    Herkesin bir şeylere zaafı var. Ben de kahverengi farlara pek dayanamıyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Kirpik kivicisi olarak onerebileceginiz bir marka varmidir acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnun kaldığım bir marka olmadığı için ne yazık ki öneride bulunamayacağım :(

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...