Bobblehead Bunny

9 Nisan 2014

Dirty Works Beauty Bag


Dirty Works ürünleri Gratis'lere geldiğinden beri hepsini alasım geliyor. Çünkü benim Retro şeylere, şirin şeylere karşı bir zaafım var. Bu çanta da benim olmazsa olmazdı ^_^


Çanta bu şekilde satılıyor. Etiketiyle beraber de çektim ^_^


İçerisinde ise iki tane fileli cep var. Böylece içinde ne olduğunu kolayca görebiliyorsunuz. İki cebi olduğu için de çantanız çok karışmamış oluyor.


Ben bütün ihtiyaçlarımı koyduğum halde yine de bol bol boş alan kaldı. Çantaya koymak için biraz büyük aslında ama ben sırt çantası kullandığım için yer sorunum olmuyor.

Sizin de makyaj malzemelerinizi toplayacak büyük bir çantaya ihtiyacınız varsa Gratis'e girdiğinizde bu çantaya bakmanızı tavsiye ederim. Çantanın fiyatı 24 lira. Ben indirimde 12'ye almıştım ^_^

Siz Dirty Works ürünleri hakkında ne düşünüyorsunuz?

23 yorum :

  1. Çok tatlıııı...
    Her alışverişte almamak için kendimi çok zor tutuorum ;)

    YanıtlaSil
  2. İçini hiç görmemiştim çok kullanışlı. Ben genelde çanta düzenleyicimin içine tıkıştırıyorum eşyalarımı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok pratik oluyor çanta düzenleyiciler :) Bu da kullanışlı gerçekten :)

      Sil
  3. güle güle kullan..ben de indirimde bir başka modeli kaptım..bayılıyorum bu çantalara, bulsam her modelini alırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Diğer modelini gördüm beğendim ben de. Sen de güle güle kullan :)

      Sil
  4. Seyahatler için çok iyi oluyor böyle geniş makyaj çantaları :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, aslında en güzeli seyahatler için kullanmak ama o kadar tatlı ki senede bir seyahate çıkmayı bekleyemem ^_^

      Sil
    2. Teşekkür ederim bu arada ^_^

      Sil
  5. aiy bunu görmemişim ben daha önce.. çok sevimliymiş çantaya olmasa bile seyahat için ideal görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ufak çantalara sığması mümkün değil tabii :D Seyahatlere harika olur :)

      Sil
  6. İçi tahminimden daha genişmiş sadece seyahatte değil evde de ıvır zıvır koymak için kullanılabilir.İndirimde alınacaklar listesine eklenen bir kalem daha:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçi oldukça büyük :) İndirimde çok da uyguna geliyor, ihtiyacın varsa al ^_^

      Sil
  7. Bir daha ki indirimde bende düşünüyorum. Gözüm kaldı ,çok şekermiş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiysen indirimde bir göz at ^_^ Evet, çok tatlı :)

      Sil
  8. Bu makyaj çantasını senden gördüğüm andan beri deli gibi istiyorum ama inat ettim indirimde alacağım :) sende güle güle kullan canım ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni zarara sokuyorum demek ki ^_^ Teşekkür ederim canım :)

      Sil
  9. Dirty Works'ün ürünleri çok tatlı ya dediğin gibi, insanın ihtiyacı yokken bile alası geliyor :)

    YanıtlaSil
  10. güle güle kullan çok güzel ve kullanışlı. şimdi de gitsek gene indirim var mıdr? yoksa bitti mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Şimdi yok ama anneler gününe doğru bir indirim olur :)

      Sil
  11. Nezaman tekrar gelir acaba gelince direk alıcam 😔 çok istiyorum ya eskişehir gratislerde yok 😣😣😣

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç bilmiyorum hala satılıyor mu veya yeniden gelecek mi :/

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...