Bobblehead Bunny

2 Nisan 2014

Cosmed El Bakım Kremi


Katıldığım etkinlikte hediye edilen Cosmed el kremini son bir aydır kullanmaktayım. Ondan önce başka bir kremi kullandığım için bir süre açmamıştım. Sonradan pişman oldum açmadığıma :)


Ürün 50 mllik bir tüpte. Bana böyle bir tüp bir seneye yakın gidebiliyor çünkü ellerimin nem ihtiyacı çok fazla değil :)


Ürünün iddiaları bunlar. Gerçekten cilt tarafından hızlıca emiliyor. Ellerimi yumuşak yapıyor. Ben gece yatmadan önce kullanıyorum. 


Beni en mutlu eden şey ise kuşkusuz içeriği. Beni rahatsız edecek içerikleri barındırmıyor. O yüzden kullanırken içim rahat. 

Ürünün farklı, tatlı ama sabun gibi bir kokusu var. Beni rahatsız etmedi :)

Cosmed ürünlerinin yetkili eczanelerden ve Lilakutu'dan edinebilirsiniz. Yanılmıyorsam bu kremin 16-20 lira arasında bir fiyatı var :)

Sizin şu sıralar kullandığınız el kremi hangisi?

4 yorum :

  1. bu kremi bende kullandım ve yorumladım ama kokusunu hiç sevemedim bilmiyorum ama bana yanık naylon kokusu gibi geliyor ama nemlendirmesi iyi sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana naylon gibi gelmedi :/ Ama yine de rahatsız edebilecek bir koku, herkesin seveceği bir koku değil :)

      Sil
  2. Canım aklıma sen geldin bunu görünce :) http://www.youtube.com/watch?v=LOeAu3RKD20

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım makyaj çok tatlıymış. Tavşana bayıldım ^_^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...