Bobblehead Bunny

22 Nisan 2014

Born Pretty Store Ürünleri ile Çinli Kadın Tırnak Tasarımı / Chinese Ladies Nail Design with Born Pretty Store Items


Bugün sizlere Born Pretty Store tırnak dövmeleri ve tırnak stickerları ile nasıl bir nail art yaptığımı göstereceğim. 

Today I will show you how I used  Born Pretty Store nail stickers and water decals in my nail art. 


Kullandığım ürünler bunlardı. 

These were the items I used. 

Bu, Born Pretty Store'da gördüğüm anda aşık olduğum bir tırnak dövmesiydi. Bu Çinli güzel kadınların tırnağımda çok hoş ve şık duracağını düşündüm.

This is the nail art water decal that I saw in Born Pretty Store and suddenly fell in love. I thought that these Chinese ladies would look so nice and elegant on my nails. 


Ne kadar da güzeller!

How pretty they are!


Nail artıma tırnaklarımı şeftalimsi bir pembeye boyayarak başladım. 

To make the nail art first I painted my nails to a peachy pink. 


Sonra tırnak dövmesini tırnağıma uyması için kestim. Üzerindeki şeffaf filmi kaldırdım. Suya koyup 20-30 saniye beklettim. Sonra sudan aldım. Zaten desen kağıttan ayrıldı ve ben de tırnağıma yerleştirdim. İki tırnağıma tırnak dövmesi uyguladım.

I cut the water decal to fit my nails. I removed the clear film from it. Then I put it to water and left it for 20-30 seconds. Then I took it from the water. The pattern came out and I placed it to my nail. I used water decals for two of my nails.


Diğer tırnaklarımda ise tırnak stickerı kullandım. Sonra da top coat uyguladım. Sonuç ise bu şekilde. 

I used nail sticker for my other nails. Then I applied top coat. This is the result. 


Nail artım hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizce de şık durmuyor mu?

What do you think about this nail art? Do you also think that it looks elegant? 



Bu ürünü almak isterseniz tıktık. Fiyatı ise sadece 0.99 dolar. Ayrıca kargo da ücretsiz! %10 indirim kazanmak için ise ACEW10 kodunu kullanabilirsiniz ^_^

If you want to buy this item click here. It is just 0.99 cents. Besides shipping is free! You can use ACEW10 code to get 10% off ^_^



14 yorum :

  1. çok güzel olmuş :) güle güle kullan :D

    YanıtlaSil
  2. Çok hoş görünüyor tırnakta yapıştırıcılar.Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Beğenmene sevindim ^_^

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Çok cicler değil mi, ben de bayıldım :)

      Sil
  4. Canımm cok hos olmus bence . Ellerine saglık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım, beğenmene sevindim :)

      Sil
  5. Çok sevdim canım taban rengi de çok uygun olmuş ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Taban rengini uydurmaya çalışmıştım zaten, olmuş demek ki ^_^

      Sil
  6. Çok güzel olmuşşş :) Fiyatıda ne kadar uygunmuş öyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Değil mi bu güzelliğe göre epey uygun :)

      Sil
  7. taban renginin numarası kaç çok tatlıymış?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...