Bobblehead Bunny

29 Nisan 2014

Bitenler Çöpe Gidenler-12


Bitenler yazısı yazmaya bayılıyorum çünkü yazınca çöplerimden kurtulabiliyorum :D Hele de böyle çok birikti mi deliriyorum çünkü :) Neyse, bakalım neler bitirmişim?


Bitenlerin toplu görüntüsü bu şekilde. 


1- Eeose Sağlıklı Uzamayan Saçlar için Şampuan- Severek kullandım. Kocaman da bir kutuydu. Yazısını yazmaya fırsat bulamadım. Ama gayet güzel bir şampuandı. Saç dökülmem azaldı, saçlarım daha hızlı uzadı sanki bir de. İçinde SLS olmasa daha çok beğenebilirdim. Yenisini alabilirim yine de.

2-Eeose Sağlıklı Uzamayan Saçlar için Saç Bakım Kremi- Güzel kokuyordu ve yumuşatıyordu ama çok da özellikli olduğunu söyleyemem. O yüzden almam.

3-Pantene Renk Koruyucu Maske- Pek anlamadım saç rengini koruyup korumadığını. Yumuşak yapıyordu ama. Tekrar alabilirim.

4- Syoss Saç Maskesi- Severek kullandım. Ama Yves Rocher'den daha memnunum sanki.


5- Bioderma Sensibio H20- İkinci büyük şişem. Şişe şişe yedeği var. Çok seviyorum.

6- La Roche Posay Misel Solüsyon- Güzeldi ama Bioderma bir tık daha iyi sanki.

7-Yves Rocher Kayısılı Peeling- Ne bereketli peelingse bitmek bilmedi. Sonunda vücuduma kullanıp bitirdim. Yenisi var yedekte.

8- Pink Black Beauty Care Gülsuyu- Gayet güzeldi. Almayı düşünebilirim.

9- Lypsyl Dudak Balmı- Kokusu biraz değişikti ama nemlendirmesini çok sevdim. Yedeği var o yüzden :)

10- Fresh'n Soft Makyaj Temizleme Mendili- Kendisini sevdim ama içeriğinden hoşlanmadım. Muhtemelen almam.

11- Cosmed Vanilyalı Nem Maskesi- Çok severek kullanıyorum. Yazısını yazsam ne iyi olur aslında :)

12- Purederm Oksijenli Köpüren Maske- Çok özelliği yok ama eğlenceli bulduğum için her indirimde alıyorum ^_^



13- Dirty Works Buff Your Stuff Vücut Peelingi- Güzeldi ama vücut peelingini çok gerekli bulmuyorum. Detaylı yazısı gelecek.

14- Dirty Works All of a Lather Duş Jeli- Güzeldi. Yazısı gelecek.

15- Dalan Sabun- Bu minik sabunlar pek şeker. Üzerinde kalpler vardı. Mis gibi de kokuyordu. Sabun seviyorsanız tavsiye ederim.

16-Sephora Peony Duş Jeli- Testerdı ama kullandım birkaç kere. Köpürmesi de kokusu da güzeldi.

17-18- Africology Vücut Peelingi ve Body Butter- Kutusunda çok güzel kokuyor gibi geliyordu ama sürünce kokusunu sevemedim. Yapıları güzeldi. Ama çöpe gidiyorlar.


19- Benri Koyu Renkli Ojeler için Aseton- Severek kullanıyorum. Bol bol yedeği var.

20- Islak mendiller- Islak mendil işte. Soffio olan A101'lerde var. Hem uygun hem çok güzel kokuyorlar.

21- Mendiller- Çantamda her daim bulunduruyorum.

22- Fresh'n Soft Makyaj Temizleme Pedi- Yumuşacıktı resmen bayıldım! Bulduğum yerde alacağım. Şimdilik Benri stoğum var pek sevmesem de.

Bu ay bitenler bunlardı. Üzerimden büyük bir yük kalktı resmen :D

Siz bir şeyler bitirince ne hissediyorsunuz?



20 yorum :

  1. Bitenler yazılarını okumayı seviyorum bende :)

    YanıtlaSil
  2. Oh ne güzel baya bir biten olmuş... Maalesef ben bu ay pek bir şey bitiremedim. Eeose şampuanı merak ettim, alıp denesem mi ki?...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayağı çok oldu bu sefer tam kurtuldum :) Umarım gelecek ay bitirirsin :) Eeose şampuan benim saç dökülmemi azalttı ve sanki saçlarım daha hızlı uzadı. Öyle bir şey arıyorsan bir incele derim :)

      Sil
  3. Ohh ben buradan rahatladım ^,^

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir yazı olmuş, ben de peelingleri biraz gereksiz ve purederm maskeyi de eğlenceli buluyorum. Benim de bir temizlik yapıp bozulanları, artık kullanmadıklarımı filan atmam lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Demek aynı düşünüyoruz peeling ve maske konusunda :) Arada bir temizlik yapmak şart. Cildimize sürüyoruz sonuçta, eski şeyleri kullanmak sağlıklı değil ne yazık ki.

      Sil
  5. Stoklayıp yedekleyip durmuşum raflarım karman çorman ürünler bittikçe ferahlıyorum sanki :) Epeyce ürün bitirmişsin canım Dirty Works ürünlerinin kokusu nasıl ? Bazı maskeleri gül kokulu olduğu için almaktan vazgeçmiştim bunlarda öyledir diye :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte indirimlerin etkisi o da. Alıyoruz da alıyoruz. Umarım biter seninkiler de :) Canım kokusu gayet güzel. Gül kokusu falan değil ama nasıl anlatacağım bilmiyorum :)

      Sil
  6. Ben urun bitirfikce mutlu oluyorum :)) tatlim bu arada eose'nin kocaman sampuanini nerden aldin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimiz öyleyiz sanırım :) Canım etkinlikte hediye gelmişti o bana. Ama eczane sitelerinde ve kendi sitelerinde satılıyor diye biliyorum :)

      Sil
  7. dirty works yazılarını merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda hazırlıyorum o zaman :)

      Sil
  8. Eeose şampuan ve saç kreminin fiyatlarını hatırlıyor musun ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana etkinlikte hediye gelmişti ama internetten baktığım kadarıyla fiyatı 25-30 arası değişiyor. Çok büyük ama şişeleri :)

      Sil
  9. Eeose'leri ben de çok merak ettim :)) Baya ürün bitmiş ve oldukça rahatlamışsındır. Ben ürün bitirince seviniyorum. Hem kendime bakıyorum, kendimle ilgileniyorum diyebiliyorum hem de o ürünler bozulup çöpe gideceğinde çok üzülüyorum. İsraf sonuçta o ürünün yapılması için harcanan enerji geri döndürülemiyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesi merak ettirttim galiba :) Çok rahatladım :) Aslında evet israf oluyor kullanmayınca ama fazla ürün kullanımı da iyi değil, bol bol kimyasal alıyoruz. O yüzden artık fazla ürün almamaya gayret ediyorum :)

      Sil
  10. bitenler yazısı okudukça bende rahatlayanlardanım gelsin yeniler :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...