Bobblehead Bunny

27 Nisan 2014

Alice Instagram Diyarında 22-23


Bu aralar yine fazla takılmıyorum Instagram'a. 2 haftada bir yazılık resim anca çıktı. O yüzden geçen hafta paylaşmadım. Bakalım neler yapmışım?


Alışverişe gittim. Watsons'dan oje, Douglas'dan Nyx far paleti, BBW'den küçük bir nemlendirici ve H&M'den de bu şirin çantayı aldım. 


Aldığım Rimmel London'ın Rita Ora serisinden ojeyi sürdüm. Silince sonuç bu oldu. Çok zor çıktı. O yüzden tavsiye etmiyorum. 


Balböceği ile Kozmetik'in çekilişini kazandım. Ayrı bir yazı hazırlayamadım bu hafta yoğundum biraz. Bari bu yazıda paylaşayım. Çok teşekkür ederim canım hepsine bayıldım :) Koku konusunda çok zevkliymişsin :)


#pembekozmetik tagine katıldım. Pek de şirin değiller mi?


Seregon'un #favori5allik tagine katıldım. Benim favorilerim bunlar. Sizin favorileriniz neler?


Çekilişimi de paylaştım bol bol. Katılmak isterseniz tıktık.

Bu haftalık benden böyleydi. Umarım severek okumuşsunuzdur. 

İyi Pazarlar ^_^


6 yorum :

  1. Ayyy o H&M çantaya bayıldım hemen ben de alacağım :))

    YanıtlaSil
  2. rita ora ojeyı alıp almama konusuda kararsızdım ama belki de rengi koyu diye böyle olmuş olabilir dimi ?

    milkyandmintyshouse.blogspot.com.tr daha yeniyim desteklerseniz cok sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rengi koyu olduğu için olmuş olabilir tabii, belki açık renkler yapmaz :) Ama bulaşık bulaşık tuhaf bir ojeydi.

      Hemen bakıyorum :)

      Sil
  3. #pembekozmetik olayına bayıldım, her rengini yapmak lazım :D Aldıklarını ve hediyelerini güle güle kullan (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her rengi güzel olur aslında, evet :) Çok teşekkür ederim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...