Bobblehead Bunny

13 Nisan 2014

Alice Instagram Diyarında 21- Çekilişin Kazananı


Bu hafta çok sıkıcı bir haftaydı aslında. Pek dışarı çıkmadım genelde evdeydim. Arada ders çalıştım ama onu da canım hiç istemedi. İçinizi sıkmadan fotoğraflara geçeyim :)


Yakın bir arkadaşıma gittim, akşam oturması yaptık. Birbirimizin falına bakıp attık bir şeyler :D


Makyaj masamın (şifonyer aslında) üzerinin son hali. Klasik sanırım çoğu blogger&vloggerda. Çünkü Ikea hem uygun hem de kullanışlı ürünlere sahip :)


Patates graten ve makarna ^_^ Makarna salçayla beraber piştiği için çok lezzetliydi.


Yeşil bir göz makyajı yaptım. Pek de beğendim sonucu. Sanırım sık sık uygulayacağım. 


Kullandığım ürünler ise bunlardı. 


Bu da mor makyajım. Moru pek sevmiyorum. O yüzden pek de yakıştıramadım. Şu göz çevremdeki pütürcükler için bir çare bilen var mı bu arada?


Pink Black Beauty Care ile düzenlediğimiz çekiliş sonuçlandı. Kazananı tebrik ederim ^_^

Bu hafta da böyleydi işte. İyi Pazarlar ^_^

6 yorum :

  1. Morlu olan makyajı beğendim ben <3 Göz çevreni temiz tut devamlı ve garnier göz çevresi rol onu varya canım yeşil olan hani onu kullan ,ferahlatmak için sanırım fakat içindeki öz iyi geldi... benimde vardı öyle inanılmaz derecede iyi geldi küçülttü ve geçirdi :| :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Moru seviyorsun demek ki :) Temiz de tutuyorum aslında ama yine de oluyor. Garnier'i deneyebilirim ama, indirimde alayım bir tane. Teşekkür ederim :)

      Sil
    2. Kuzenim onlar için doktora gitmişti doktor da ona onların derinin altında olan bi sivilce çeşidi olduğunu söylemişti özel bi temizleme ürünü kullandı rahatsızlandı bence bi doktora başvur, geçer :)

      Sil
    3. Doktora gidebilirim aslında bir çaresi varsa, haklısın. Teşekkür ederim :)

      Sil
    4. Severim moru,yeşilide severim kullanırım, ama o makyajın gözüme daha hoş gözüktü:) sabah normal göz kremini sür göz altlarına akşamda onu kullan göz kremi niyetine küçüldüğünü farkederceksin. yada tam terside yapabilirsin makyaj yapmadığın zamanlar.
      Rica ederim ;)

      Sil
    5. Beğenmene sevindim :) İlk indirimde bakacağım, umarım işe yarar :) Tekrar teşekkürler ^_^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...