Bobblehead Bunny

6 Nisan 2014

Alice Instagram Diyarında- 20


İyi Pazarlar sevgili izleyicilerim ^_^ Pazar günü de pek az yazı var blog listemde, canım sıkılıyor derseniz buyrun böyle alayım sizi :)

Bu hafta çok hızlı geçti. Genelde evdeydim. Bol bol Twitter ve Ekşi Sözlük takip ettim bu seçim olayları dolayısıyla. Ülke olarak ne kadar ayrıştığımızı görüp kendimizden utandım. Ufacık çocuğun ölümünü bile aleviymiş, geziciymiş bilmem ne diye ayıran insan diyemeyeceğim varlıkların olduğunu gördüm. Ufacık bir can gitmişken, o minicik yavrunun kimliği mi sorgulanır? Ne diyeyim, bizleri A partili B partili, şu mezhepli bu mezhepli, şuralı buralı bilmem ne diye ayıranlar utansın. Eskiden yoktu böyle şeyler. Umarım aradaki uçurumlar daha da derinleşmeden tekrar bir olmayı başarabiliriz. 

Ülkenin durumunu bir kenara bırakırsak... Çevirdiğim animenin son beş bölümünü çevirdim. Bayağı yüklendim açıkçası normalde haftada 1-2 bölüm çeviriyorum. Ama son beş bölüm çok heyecanlı ilerliyor. Takip edenler 5 haftada çok gerilir diye düşündüm :D O yüzden çabuk çabuk çevirdim ^_^ Onun dışında bol bol ders çalıştım. Almanca konuları ağırlaşmaya başladı. Şu an fiillerin perfekt halleri ile boğuşuyorum. Bu yazıyı da bir yandan izleyeceğim Kore dizisini indirirken yazıyorum. 

Neyse, bakalım Instagram'da neler paylaşmışım? 


Çeviri yaparken :) Heyecandan hızlı hızlı çevirdim :D


Son bölümü de bitirip imzamı da attıktan sonra. Çok çok çok isteyerek ve severek çevirdim bu animeyi. En sevdiğim animelerin de en başında gelir. İngilizce bilmeyenlere ulaştırabildiğim için mutluyum, huzurluyum :)


Pamukluklarımı doldurdum. Bu sefer Fresh'n Soft ürünlerini deniyorum bakalım. Gayet yumuşaklar memnunum :)


Havalar iyice ısınmadan sahlep keyfi yaptım. 

Bu hafta da böyle geçti. Umarım severek okumuşsunuzdur :)

8 yorum :

  1. Ben de çok severim Full Moon'u ortaokuldayken izlemiştim ve okumuştum ^__^ Sahlep çekti canım şimdi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihi, ikimiz de sevmişiz demek ^_^ Çok hainim değil mi, canınızı çektiriyorum :D

      Sil
  2. Canım tam da bu sıralar izleyecek anime arıyordum, animenin adını paylaşır mısın benimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki paylaşırım :) Full Moon wo Sagashite. Türk Anime'den bulabilirsin :)

      Sil
  3. Ben de böyle kendi halimde olmayı özledim :) Sanırım yaz tatilini beklemem gerek ^,^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanın kendiyle baş başa olması gibisi yok :) Yazın bol bol dinlenirsin sen de ^_^

      Sil
  4. Çok haklısın ailenin içinde bile bu ayrımlar sorun yaratır oldu :(
    Oo aynı anda bir kaç iş yapabiliyor, hem ders çalışıp hem dizi izliyor hayalimdeki insan tipi ^^
    Listemde biir sürü anime var ama bunu da bot aldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki öyle:(
      Hepsini bir anda yapmıyorum aslında, çok kafam karışır :D
      Çok güzel bir anime, tavsiye ederim ^_^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...