Bobblehead Bunny

14 Mart 2014

Yves Rocher Keçe Uçlu Eyeliner- Siyah


Keçe uçlu eyelinerlar kullanım pratikliği açısından favorim. Her ne kadar performans açısından jel eyelinerları daha iyi bulsam da fırçayla sürmek, sonra da onu temizlemek falan bana zor geliyor. O yüzden kuşkusuz keçe uçluları daha çok kullanıyorum. Yves Rocher'in eyelinerı ise bir süredir kullandığım ürün. 


Tutması ve kullanması gayet kolay.  


Fırçasının yapısını çok sevdim. Kuyruklu eyeliner çekmeyi kolaylaştırdığını düşünüyorum. 


Bu da kolumda duruşu. Evet simsiyah değil ama yine de siyah :) Kalıcılığı da gayet başarılı. Kullanımını zaten pratik bulduğunu söyledim. Bana göre ürünün tek eksisi 39.90 lira fiyatı. İyi bir indirime denk getirilirse alınabilir yine de :)

Yves Rocher ürünlerini kendi mağazalarından ya da internet sitelerinden temin edebilirsiniz.

Siz Yves Rocher'in hangi ürünlerini kullanıyorsunuz?

6 yorum :

  1. Keçe uçlu eyelinerin methini çok görüyorum bugünlerde ki ben fırçalıları zaten beceremiyorum çekmeyi, dediğin gibi fiyat çok yüksek inşallah bir indirim yakalarımda herhangi bir markanın keçe uçlusunu alırım kendime, güle güle kullan ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek çok markanın keçe uçlu eyelinerı var. Ben denemedim ama Essence'in bile var :) Eminim kendine göre bir şey bulursun :)

      Sil
  2. Keçe uçlu eyeliner kullanımı konusunda ben de aynı fikirdeyim.Kesinlikle çok daha pratik.Yves Rocher' e muadil olur mu bilmem ama uygun fiyatlı olması konusunda Rival de loop permanent likit eyeliner ı henüz denemediysen tavsiye ederim.Siyahlığı da bana göre yeterli:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk fırsatta bakayım Rossmann'dan :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Evet indirim olursa anca alabilirim pahalı geldi bana :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...