Bobblehead Bunny

3 Mart 2014

Vichy Purete Thermale 3'ü 1 Arada Temizleyici


Vichy'nin 3 özelliği bir arada barındıran temizleyicisini bir süredir deniyorum. Bakalım neler düşünüyorum?


Vichy'nin bu ürünü içinde termal su barındırıyor. Hem temizleme sütü, hem tonik losyon (?), hem de göz makyaj temizleyicisi olarak kullanılabiliyor.


İçeriğinde paraben yok. Ama Parafinnum Liquidum, Butylene Glycol, Parfum gibi içerikler olmasa daha iyi olurmuş. Açıldıktan sonra 6 ayda tüketilmesi gerekiyor.


Kontakt lens kullanıcılarının kullanımına uygunmuş. Lenslerimi çıkarıp makyajımı temizliyorum, o yüzden fark etmez açıkçası. 

Ürünü temizleme sütü ve göz makyaj temizleyicisi olarak kullandım. Tonik losyon olayını anlamadım. Tonik olamaz zaten süt gibi bir şey. Losyon desen o da değil.

Peki ben nasıl kullandım? Cildimi pamuğa döktüğüm ürünle temizledim yumuşacık yaptı. Ama yüzümü köpürte köpürte yıkamayı sevdiğim için bana hitap etmedi. Ben de göz makyajımı temizlemede kullandım. Göz makyajı temizlemede başarılı buldum. 

Ne sevdiğim ne sevmediğim bir temizleyici oldu. 30 lira gibi bir fiyatı var, yenilemeyi düşündüğüm bir ürün olmadı ne yazık ki. 

Siz bu temizleyiciyi denediniz mi? Vichy ürünleri hakkında ne düşünüyorsunuz?

6 yorum :

  1. benim aldığım bi setin içinde seyahat boyu vardı. Ben pek sevemedim bu ürünü. Gözüm, temizlerken yaktı mesela onun dışında yüzümde de yağlı gibi bir his bırakması beni rahatsız etti :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki seyahat boyunu deneme şansın olmuş o zaman :)

      Sil
  2. canm bunu bende aldım henüz denemedim ama umarım memnun kalırım :) sen nötr kalmışsın sanki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay berbat nefret ettim de değil, ay çok sevdim de değil. Olsa da olur olmasa da. Dediğin gibi nötrüm yani :)

      Umarım sen beğenirsin ^_^

      Sil
  3. benimde pek hoşuma gitmedi bende köpüren temizleyicileri daha çok seviyorum ve bendeki 200 ml nasıl bitireceğim diye düşünüyorum:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göz makyajını temizlemede kullan, bence en iyisi o :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...