Bobblehead Bunny

17 Mart 2014

Şubat Favorilerim


Şubat favorilerimi bir türlü yazamamıştım. Mart bitmeden artık yazayım dedim. Bakalım favorilerim nelermiş?


Bu ay en sık kullandığım ürünler bunlar.


1-L'oreal True Match Pudra- Çok sevdiğim pudram :)
2- MAC Formal Allık- Elca'dan aldığım setin içerisindeydi. Yeni olmasının da hevesiyle bu ay en çok bunu kullandım sanırım :)
3- Oriflame Studio Artist Cream Blush- Pratik bulduğum allık. Çantamdan ayırmıyorum.
4-Rimmel London Match Perfection Kapatıcı- Kapatıcılığı çok iyi değil ama verdiği aydınlıktan memnunum :)


5- Nyx Far- Hunter Green- Göz altıma ince çizgi şeklinde sürerek kullanıyorum. Rengine bayıldım ^_^
6- Essence Quattro Eyeshadow- to die for- Günlük makyajda en sık kullandığım palet. Hiç olmasa kaşımı doldurmak için kullanıyorum.
7- NYC Big Curl Maskara- Bayılarak kullanıyorum resmen. Kirpiklerimi çok güzel kıvırıyor ve ayırıyor.
8- Yves Rocher Eyeliner- Kullanımı kolay, kalıcılığı da iyi.


Bu ay çok ruj kullandım. Pek ayırt edemedim, 4 tane dudak ürünü seçtim :)

9- MAC How Darling Ruj- Yine aldığım Stroke of Midnight setinden. Yapısını pek sevemedim ama rengi çok hoş.
10- Essence Natural Beauty Ruj- Çok seviyorum. Tam benlik bir rengi var :)
11- Rimmel London Kate 107 Ruj- Kış günlerine çok yakıştırıyorum. Çok güzel bir bordo.
12- Essence Glossy Lip Balm Cherry Brownie- Kokusu çok güzel. Parlatıcı gibi ama dudak balmı. Hafif renk de veriyor. Şubat'ta sık sık kullandım :)

Benim Şubat favorilerim bunlardı. Siz bu ay neleri severek kullandınız?


16 yorum :

  1. Merhaba Alicecim :)

    Bu ay en çok maybeline bb krem ve dudak koruyucu kullandım. :) Gözüm mikrop kaptığından göz makyajı namına hiç birşey yapamadan sade bir ay geçirdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)
      Maybelline BB kremi merak ediyorum :) Geçmiş olsun, umarım gözün en kısa zamanda iyileşir :)

      Sil
    2. Teşekkür ederim :) Ben memnun kaldım Maybeline BB'den denemeni tavsiye ederim :)

      Sil
    3. Ne demek :) Elimdeki azalsın alabilirim sanırım :)

      Sil
  2. Rimmel kapatıcı ve NYC maskarayı listeme yazdım, deneyeceğim. ^__^ Ben bir süredir Illamasqua Katie allık dışında bir şey süremedim, bir de NARS Creamy Concealer şu sıcak günlerde beni fondoten sürmekten kurtarıyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım memnun kalırsın ^_^ Ilamasqua allıkları çok merak ediyorum ben de. Sıcak havalarda yüz makyajı yapmak istemiyor insan zaten :)

      Sil
  3. Tatlım, NYC Big Curl Maskara çok merak ettim. Hacım veriyor mu?
    Güle güle kullan ürünlerini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hacim konusunda çok başarılı değil. Daha çok ayırma, uzatma ve kıvırmada başarılı :)
      Teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Nyx canım marka olarak memnun musun hiç o markadar bir ürünüm yok. Ayrıca ruj konusunda zevklerimiz birebir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nyx'ten fazla ürünüm yok ama iyi bir marka olduğu söyleniyor hep. Bendeki farlarından memnunum :) Hihih, ne güzel ^_^

      Sil
  5. Formal allık bu ay benim listemde de severek kullandıklarım arasındaydı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni almanın hevesi diyebiliriz sanırım :)

      Sil
  6. Mac in cremesheen serisinde ki rujların renklerine bayılsam da yapıları beni benden alıyor >.< Essence long lasting rujlardan bir tane almıştım yapısını çok beğendim ama hiç diğer renklerine bakmadım sen beğendiysen bu renge de bir bakmam lazım sanırım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapıları hiç güzel değil :/ Yapısını beğendiysen bu rengine de bir bak mutlaka. Çok güzel, doğal bir renk bence ^_^

      Sil
  7. yeni bir favorilerim yazısı yazma zamanı gelmiş sanırım canım :) merakla bekliyorum :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelmiş aslında değil mi :) Bir ara resimleyeyim de :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...