Bobblehead Bunny

19 Mart 2014

Sephora Allık-N06- Coral Flush


Bugün Sephora'nın kendi allıklarından birisini yazıyorum.


Küçük siyah bir ambalajı var. Çok kaliteli olmasa da kalitesiz de değil.

Bendeki rengi N06- Coral Flush. Ürün 3.2 gram. 


İçinde minik ışıltılar barındıran tatlı bir mercan rengi. 


Parmağıma aldığımda ise böyle görünüyor. Hafifçe dağıttığımda yanaklarıma tatlı bir pembelik veriyor. 


İçeriği ise bu şekilde. 

Allık biraz tozutuyor. Pigmentasyonu idare eder. Kalıcılığı da orta seviyede. Harika bir allık değil kısacası. Ama günlük makyajda kullanılabilir. 

Fiyatını bilmemekle birlikte normalde 20-30 liraya satıldığını tahmin ediyorum. Bu fiyata alınabilecek çok daha iyi allıklar var. Ama indirim döneminde uyguna görürseniz bir bakın derim. 

Siz Sephora'nın kendi ürünleri hakkında ne düşünüyorsunuz?

4 yorum :

  1. Toprak tonlarında bir allığıyla uzun süre aşk yaşamıştım ama Flormar Pretty allıklardan hiç bir farkı olmayan allığa o kadar vermek bana da cazip gelmedi. Bunun rengi de pek şekermiş güle güle kullan canım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Flormar'dan üstün bir yanı yok, o kadar para vermenin gereği yok :)
      Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. merhaba karmadan karmaya dönük bir cilt tipine sahibim sephoranın yüz yıkama köpüğü nü ve yaglı ciltler için olan makyaj temizleme losyonunu kullanıyorum ve çok memnunum kesinlikle en pahalı marka temizleyicilerle yarışır ;) tavsiye ederim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sephora'ya girince bir inceleyeyim :) Teşekkür ederim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...