Bobblehead Bunny

20 Mart 2014

Rimmel London Scandal Eyes Göz Kalemi- 005- Nude


Rimmel London'ın ülkemize gelmeyen ürünlerinden kuşkusuz en çok talep olan ürünlerinden biri bu göz kalemi.  Watsons Twitter'da getirmek için çalışmalar yaptıklarını söylemiş. Ben de merak eden için yazısını yazayım dedim. 


Kalemtraşla açılan bir kalem. 


Bendeki rengi nude olan. 


Ten rengi bir kalem. Ben göz içime kullanıyorum. Beyaz kalem gibi kendini belli etmiyor ama gözleri daha büyük gösteriyor. 


Rengi ise bu şekilde. Ben kalemi çok sevdim. Çünkü hem gözlerimi büyük gösteriyor, hem de çok sırıtmıyor. Ayrıca kalıcılığı iyi. Akşam eve geldiğimde hala gözümde duruyor. Sanırım suya dayanıklı olduğu için böyle. 

Ben Esin sayesinde edinmiştim bu kalemi. Sanırım 3 sterlindi. 11 lira gibi bir şey yani. Muhtemelen Türkiye'ye geldiğinde de hemen hemen aynı fiyata sahip olur. 

Siz bu ürünü merak ediyor musunuz? Sizce Watsons getirmeli mi?

20 yorum :

  1. Renk çok güzel bazı yabancı youtube videolarında ufak tefek kusurlar için kapatıcı olarak bile kullandıklarını görmüştüm. Güle güle kullan umarım Türkiye'ye gelir kısa zamanda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanılabilir ama çok çabuk biter sanırım :) Teşekkür ederim. Umarım gelir ^_^

      Sil
  2. ben de isityorum bundan...kesinlikle getirmeliii...

    YanıtlaSil
  3. Watsons bu ürünü kesinlikle getirmeli bence :)
    iç geçirerek bakıyorum resmen bloglarda:)

    YanıtlaSil
  4. Ben de beyaz kalemler cok sirittigi icin suremiyorum goz icime, bu urun gelse de denesem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım gelir de herkes deneme şansına kavuşur :)

      Sil
  5. Ben Flormar'ın nude kalemini aldım, gayet güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Flormar'ın nude kalemi olduğunu bilmiyordum hiç. Ne güzel alternatif olur o zaman :)

      Sil
  6. Ben bunun gözdeki halini merak ediyorum çünkü zaten o göz içi de bu renkte değil mi? Aynı renk bşiyi sürüyormuş gibi değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göz içinin renginden biraz daha açık. Sürünce aydınlık gösteriyor :)

      Sil
  7. Rengi oriflame nude kajal kaleme benziyor ama çok hoş duruyormuş gerçekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oriflame'ı da almayı düşünmüştüm ama bunu alma şansım olunca aldım :) Onu da denemek istiyorum ama :)

      Sil
  8. Geçen gün watsonsta rimmel standında kalemlere bakıyordum. Görevli kıza sordum bu kalem var mı diye. Kız burada (Isparta şubesi) henüz olmadığını, çok kişinin sorduğunu, Antalya'ya geldiğini söyledi :/ Daha Türkiye'de yokmuş dedim. Olur mu Antalya'da var diye emin bir şekilde konuştu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geldiğine dair bir bilgim yok benim. En son Watsons'ın Twitter adresinde getirmek için çalışma yapıyoruz tarzı bir cevap verdiğini görmüştüm. Sanmıyorum henüz geldiğini ama yine de sormak lazım :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...