Bobblehead Bunny

27 Mart 2014

Rimmel London Apocalips- Luna


Rimmel London Apocalips rujlar ilk çıktıkları zaman çok popülerdi. Sonra yeni şeyler çıktıkça popülaritesini kaybetti. Ben tam da o zamanlarda aldım bir rengini. Bir şey yeni çıktığında kulaklarımı tıkamaya çalışıyorum çünkü o ürüne :) Böylece herkeste gördüm diye değil, kendim beğendim diye almış oluyorum. Yani itiraf edelim, kıskançlık falan asla değil ama insanın kozmetiğe merakı olunca, bir şey de 20 ayrı blogda yakın zamanlarda tanıtılınca koşup alasımız geliyor. Şahsen yeni çıkan şeyleri koşa koşa gidip aldığım oldu. Pişman olduğum da oldu. Aslında rengi beğenmediğimi fark ettim falan sonradan. O yüzden artık dikkat etmeye çalışıyorum. Neyse tamam tamam susup rujumuza geçiyorum :)


Apocalipsler için likit ruj desek yanlış olmaz. Çünkü şişesi parlatıcı gibi dursa da asla değil.

Bu şekilde bir aplikatörü var. Uygulaması zor değil. Bendeki 500 numaralı olan Luna. 


Mercan rengi gibi, hafif turunculuk içeren açık bir renk. 


Dudağımda ise bu şekilde duruyor. Ben daha az sürüyorum normalde, şimdi rengi göstermek için biraz fazla sürdüm.

Rujun dudak çizgilerini belli edebildiğini, hafif çatlamış dudakta kötü bir görüntü oluşturabileceğini söylesem yanlış olmaz sanırım. Yukarıdaki fotoğrafta siz de görebilirsiniz. Onun dışında sürümünü, kalıcılığını beğendiğim bir ürün oldu. Çok kalıcı değil tabii ama arada tazeliyorum.

Rimmel London ürünlerini Watsons'larda bulabilirsiniz. Apocalips rujların fiyatı yanılmıyorsam 13 lira falan. İndirimde çok daha uygun bir fiyata yakalayabilirsiniz.

Siz Apocalips rujları denediniz mi? Yeni bir ürün çıktığında benim gibi etkilenip alabiliyor musunuz?

20 yorum :

  1. Ben hiç böyle bir renge cesaret edemezdim sana çok yakışmış güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bu kadar yoğun sürmüyorum. Öyle daha güzel duruyor :) Teşekkür ederim güzel yorumun için :)

      Sil
  2. Yeni bir ürün çıktığında hemen etkilenip alıyorum bende.Ama mayısa kadar diyetteyim.Almayacağım yeni bir şey çıksa dahi! :)
    Rengi çok tatlıymış,bu renk bende neden yok nedeen! :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım diyetten sonra istediklerine kavuşursun :)
      Diyet bitince alırsın, olsun ne olacak bir iki aydan :)

      Sil
  3. Güle güle sür canım çok tatlı rek.

    YanıtlaSil
  4. Bende de luna rengi var ,size de çok yakışmış güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Eminim size de yakışır :)

      Sil
  5. rengine bayılıyorum ama sürmesi o kadar zor kiii! :( sen de çok güzel sürmüşsün ayrıca tebrik ediyorum seni :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sürmesi biraz zor ne yazık ki. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Bende de var bu ama çok sarı duruyor bende :( Big Bang rengiyle aşk yaşıyorum son zamanlarda ^__^ Etkilendiğim çok fazla ürün var ama direniyorum direnebildiğim kadar; mesela Chanel'in Inspiration krem allıği ve Le Blanc makyaj bazıyla kafayı bozmuştum, ikisi de doğum günü hediyesi olarak geldi bu hafta. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen çok daha beyaz tenlisin bana göre. Öyle durması muhtemel :) Big Bang sana çok yakışmıştı ama :) Ohhh, istediklerine kavuştuysan ne mutlu sana ^_^

      Sil
  7. lunayı ilk çıktığında almıştım ve bitti bile :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ne güzel. Benim için bitirmek bir hayal :)

      Sil
  8. Aşırı yakışmııııış! Sarı tonlu ve esmerlere gitmez ama bence bu renk:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Bana da öyle geldi :/

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...