Bobblehead Bunny

25 Mart 2014

Mim- Sevdiğim Bloglar- Bloggerlar


Kimse beni bu konuda mimlemesin diye ettiğim dualar boşa çıktı ve Beauty Boop beni mimledi :D  Şaka bir yana teşekkür ederim Beauty Boop ^_^Sevdiğim o kadar çok blog var ki yazmak çok zor oldu. Bu kadar uzun bir yazıya rağmen yine de yazmadığım ve sevdiğim blogger çok :) Neyse olsun, bol bol blog tanıtmış olurum :)

Önce sürekli muhabbetim olan, arkadaşım olan bloggerlardan başlıyorum. Çünkü blogları ötesinde ben onlarla arkadaşım. Sık sık konuşuyoruz :)

Arkadaş olma sıramıza göre yazacağım :)

İsimlere tıklayıp bloglarına gidebilirsiniz.

Teknik olarak ilk Owl Zuzu ile tanıştık. Çünkü benim gerçek hayattan arkadaşım :) Bloğunu açalı çok olmadı. Geliştirmeye çalışıyor. Umarım çok daha güzel yazıları olur :)





Ama aslında ilk tanıştığım blogger Koyu Kırmızım. Ben taa bloğumu ilk açtığım zamanlarda, Polonya'dayken mektuplaşma bahanesiyle tanıştık. Bana her konuda elinden geldiğince yardımcı oldu. Desteği, hoş sohbetiyle candır Tuba. Takip etmiyorsanız çok şey kaçırıyorsunuz :)


Gonca'yla ise bloğuma konuk yazar olduğu zaman tanıştık. Çok güzel nail artlar yapan, sohbeti çok tatlı olan dünyalar güzeli bir anne. Nail art seviyorsanız mutlaka takibe alın. 

Bir sonraki ise çekilişini kazanmam bahanesiyle tanıştığım Ceren. O kadar tatlı ve pozitif birisiydi ki kısa sürede anlaştık. O zamandan beri de sıkı fıkıyız. Çok seviyorum onu ^_^ Fotoğraf makinesi yok diye bu ara yazamıyor ama normalde yazılarını severek okuyordum. Bir gün elbet yazmaya başlayacaktır :)



Pek Bilmiş'i çok uzun süredir takip ediyorum ama arkadaşlığımız hediyeleşme etkinliğine katıldığım zamandan beri var. Bloğundan tanıdığımda da çok severdim, çok tatlı gelirdi. Gerçekten göründüğü gibi tatlı bir insan. Bloğunu takip etmeyi unutmayın :)

Edanur ile talihsiz bir hediyeleşme sonucu tanışmıştık. O zamandan beri de sık sık konuşuyoruz. Çok düşünceli, çok samimi birisi. Bloğu da eminim zamanla gelişecek. Takibe almayı unutmayın :)


Gelelim bıdı bıdıcılara :D Aslında Ceren de bu grupta ama onu yukarı koydum. Bizim bir whatsapp grubumuz var Tuğçe'nin yaptığı etkinlikten beri. Sık sık sohbet ediyoruz :D Bu grubumuz pek bir tatlı. Pek hoş sohbet hepsi :) En çok ben konuşuyorum ama olsun :P 


Seregon bir numaralı bıdı bıdıcı. Hep benimle uğraşır laf atar. Bloğunu çok severim zaten sohbetini de pek seviyorum. Takip ederken değmeyin keyfime :) 


Tuğçe bizi bir araya getiren harika insan. Gelse de tekrar görsek. Çok iyimser, çok sevimli birisi :) Güzel bloğunu takip edin mutlaka :)


Ece grubun sessiz gibi görünüp fena olanı. Aslında ne yazsak okuyor ama susuyor ve sonra birden ortaya çıkıyor :D Bu arada bloğunu severek okuyorum. Takip etmeyi unutmayın :)

                        Yar Bana Bir Eğlence


Grubun sessiz görünüp sessiz olan bloggerı ise Yar Bana Bir Eğlence :D Ama pek şekerdir :) Bloğunu da uzun zamandır takip ediyorum. Eminim siz de seversiniz :)

Bunlar arkadaş bloggerlarım. Bloglarını sevdiğim gibi kendilerini de sevdiğim için en başa koydum :)

Gelelim sevdiğim bloglara :) 



Miskin Kek'in bloğunu blogger olmadığım zamandan beri takip ediyorum. Yazılarını, tasarımını çok beğeniyorum. Beni takip ettiği için çok mutluyum o yüzden :)

Ezgi'nin bloğunu da vloğunu da seviyorum. Güzel bilgiler paylaşıyor. Takip etmiyorsanız kaçırmayın :)


      Beautybysyln


Selin'in makyajlarını severek takip ediyorum. Göz makyajlarına bayılıyorum :)

      Makeup Addict


Esin'in kızıl saçlarına bayılıyorum :) Paylaştığı ürünler de çok ilgi çekici. Severek takip ediyorum. 


Mine'yi geç keşfettim ama şimdi merakla takip ediyorum. Bence çok kaliteli bir bloğu var. 



                L'Arc-en-ciel...


Başak'ı çok seviyorum ve çok büyük bir hayranlıkla takip ediyorum. Söylediği pek çok ürünü almışlığım oldu ve memnun kaldım. Sözüne güveniyorum, enerjisini seviyorum. Rüyamda bile görmüşlüğüm var birkaç kez, bayağı severek takip ediyorum yani :)




Zuhal'in bloğu çok sevimli. Yazıları açıklayıcı. Ürün yelpazesi de geniş. Header'ına da bayılıyorum bu arada :)


Miss Poine'nin açık sözlü olmasını seviyorum. Ürün tanıtımlarını da beğeniyorum :)

Bunların dışında sevdiğim bloglar var, hatta çok var ama inanın altından kalkamayacağım bu yazının biraz daha yazarsam :D Yazdığım herkesi de mimliyorum ama çok zor bir mim, yapmayanı anlarım o yüzden sorun değil:)

26 yorum :

  1. Ya çok tatlısın çok teşekkür ederim!! - daha doğrusu saçlarım ve ben teşekkür ederiz :P Yazını okuduktan sonra sekme dolduğunu fark ettim Firefox'ta, yeni bloglar keşfetmiş oldum hemen takibe alıyorum ^__^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim :) Yeni keşiflere vesile olduysam ne mutlu bana ^_^

      Sil
  2. Okurken tam "aaa Gonca'ya, Seregon'a ben de bayılıyorum" derken kendimi de görmeyeyim mi!!! Üstelik ne güzel şeyler yazmışsın, ateş bastı okurken, kızardım. Rüyaların da hayır olsun diyorum :)))) Herşeyden de çok, önerdiğim ürünlerden memnun kalmış olmana sevindim! Bu güzle yazı için çok ama çok teşekkür ederim ^_^

    Mim yapma konusunda ise aşırı derecede kötüyüm :/ Bu mimi yapmak istiyorum gerçi, ama söz veremiyorum :(

    Kocaman kocaman öpüyorum!!! Ben de seni ve blogunu çok seviyorum! Başak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yazılarını okuma fırsatı verdiğin için ben teşekkür ederim asıl. Rüyalarım güzel rüyalardı hatırladığım kadarıyla :)

      Hiç önemli değil. Zaten oldukça zor bir mim :)

      Ben de öpüyorum seni. Çok teşekkür ederim güzel yorumun için ^_^

      Sil
  3. Yaaaa! İnan kendimi görünce heyecanlandım ihihi Çok çok teşekkür ederim, çok incesin :)

    YanıtlaSil
  4. Canımm çook teşekkür ederim kii :) En kısa zamanda yapacağım. Öperim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seviliyorsun :) Ben de öpüyorum canım benim ^_^

      Sil
  5. Canım bu güzel düşüncelerin için teşekkür ederim :) Bende mimlemiştim çoktan dualar için geç kalınmış zaten :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaaa, hiç görmedim mimlediğini. Haberim olsa çok önceden yapardım :) Hemen bakayım ben de :)

      Sil
  6. Ve ben de sayenizde tadından yenmeyecek bloglar keşfettimm ♥ ^.^

    YanıtlaSil
  7. Oy kuzum çok teşekkür ederim, en kısa zamanda yazacağım bende :):***

    YanıtlaSil
  8. Güzel yorumların için çok teşekkür ederim:) Çok mutlu oldum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yorumun için teşekkür ederim :)

      Sil
  9. Eheheh çok güldüm. Çok konuşan arkadaşlarım var o yüzden :* Mim için teşekkürler en kısa sürede cevaplayacağım.

    YanıtlaSil
  10. Güzel arkadaşım benim bana da yer verdiğin için çok teşekkürler, çok gururlandım :):) Sevdiğim bir çok blogu sen de seviyormuşsun onu da görmüş oldum :) Öperim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana yer vermesem olmazdı tabii ki :) Zevklerimiz benzermiş demek ki. Ben de öpüyorum :)

      Sil
  11. Teşekkür ederim canım en kısa sürede yazacağım bende :)

    YanıtlaSil
  12. Aaa çok teşekkür ederim. Asıl ben mutluyum :)

    YanıtlaSil
  13. Canım cevapladığın için teşekkür ederim :) Benim nasıl oldu da gözümden kaçtıysa çok pardonnn :/ İyi ki seni mimlemişim ama sayende çok hoş bloglar keşfettim tatlım tekrardan teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun canım ne olacak. Ben teşekkür ederim mim için asıl :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...