Bobblehead Bunny

4 Mart 2014

Maybelline Master Smoky Kalem Far-Smoky Chocolate


Tombul göz kalemleri yani kalem farlar son dönemlerde pek bir popüler. Bugün Maybelline'in Master Smoky kalemini tanıtacağım. 


Ürün çift taraflı. Bir tarafında kalemimiz, bir tarafında da kalemi dağıtmak için aplikatörümüz var.

Bendeki Smoky Chocolate rengi. Koyu bir kahverengi. 


Sürdüğümde yukarıdaki gibi görünüyor. Aplikatörle dağıttığımda ise aşağıdaki gibi oluyor. 

Ben bu kalemi hem sevdim hem sevmedim. Kalıcılığı ve renk vermesi başarılı. Ama çok yumuşak değil sürümü. Bu yüzden dağıtması biraz zor oluyor. Aslında çok sorun değil ama ben lens kullandığım için sıkıntı yaşıyorum. Aldığım sonucu ise seviyorum, pratik olduğu kadar hoş da duruyor. 

Maybelline Master Smoky kalemlerin fiyatı 16 lira gibi bir şeydi. Ben %50 indirimden almıştım. Eminim siz de bir indirim yakalarsınız :)

Siz bu kalem farları denediniz mi?

6 yorum :

  1. Güle güle kullan, canım
    Renk vermesi çok iyi. Bu ürüne göz atabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :)
      Bir bakarsın hele de indirim zamanı ^_^

      Sil
  2. Tüh keşke azıcık daha yumuşak olsaymış gerçi yumuşak olanlarda pek kalıcı olmuyor (ne çok şey istiyoruz) =) Güle güle kullan canım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğin gibi oluyor aynen. Biz de hem yumuşak hem kalıcı olsun istiyoruz, rujda da öyle bu :D Teşekkür ederim canım ^_^

      Sil
  3. Ahh koyu kahverengi kalem hastası olan ben bir göz atacağım bu kaleme :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...