Bobblehead Bunny

24 Mart 2014

Makyaj Düzeni Serisi-37- Haydi Güzelleşelim ve Düzeni

   
"Bu hafta yine bir makyaj düzeni yazısıyla karşınızdayız. Geçriğimiz hafta Kozmetik Aşığı konuğum olmuştu. Yazısını okumak için tıktık.  Bu hafta ise konuğum Haydi Güzelleşelim bloğunun sahibi sevgili Özgün. Bakalım onun düzeni nasılmış?"


Merhabalar, Alice'in makyaj düzeni serisini ilk gördüğümde ne kadar güzel bir fikir diye düşünmüştüm ve o zamandan beri de zevkle takip ediyorum. O yüzden benim için bu serinin bir parçası olabilmek büyük keyif. Alice'e çok teşekkür ediyorum.

Benim makyaj düzenim öyle "vay be" dedirtecek şıklıkta değil ama öğrenci evimde karınca kararınca bir düzen kurmaya çalıştım.

Bakım ürünlerimi çantaların içine veya arka arkaya filan koyduğumda hem çok dağıtıyorum hem de kullanmayı unutuyorum. O yüzden hepsini görebileceğim şekilde 2 raflı bu kapaklı dolaba dizdim.


Üst sol tarafta, tonik, makyaj çıkarıcı vs gibi cilt bakım ürünlerim var


                             Alt sol tarafta parfümlerimi ve deodorantlarımı tutuyorum.


Sağ rafın alt kısmanda ise üst rafa sığmayan uzunlukta ürünler ve el-vücut kremlerim duruyor


Yedek ürünlerimi ve testerlarımı sağ üst taraftaki beyaz çantanın içinde saklıyorum


Makyaj ürünlerimi ise, aynı zamanda makyajımı da yaptığımı bu yeşil sevimli masada düzenledim. Düzenim için metal kutular ve kupalardan yararlandım. Plastiğe göre daha kolay temizlenmeleri ve uygun fiyatları dolayısıyla bu kutuları tercih ettim.


Yüz ve göz ürünlerim bu şekilde üst üste kutularda duruyor.


Daha büyük olan altın rengi kutu, favori parfümüm olan Lady million'ın setinin ambalajıydı. Şimdiyse fondöten, kapatıcı ve primer gibi yüz ürünlerime yuva oldu :)




Yılbaşında Vichy'nin yılbaşı setini almıştım. Ve itiraf ediyorum alma sebeplerimden biri de çok şık kutusuydu. İşte o güzel kutuyu, bronzer, allık ve pudra ürünlerimi saklamak için kullanıyorum.




Şuan fiyatını hatırlamıyorum ama Jumbo'dan 2-3 levaya sevimli kutucuklar almıştım. Üzerinde makyaj malzemesi resimleri olan bu kutularda göz ürünlerimi tutuyorum. Birinde rimel ve kalemlerim var. Diğerinde ise tekli farlar, küçük far paletleri ve jel eyelinerlar duruyor.






Masanın diğer tarafında ise dudak ürünlerim ve fırçalarım var. Rujlarımı yine jumbodan çok uygun fiyata aldığım akrilik ruj organizerlarında tutuyorum
                                     


Jumbo'nun bahçe için saksılarının filan olduğu bölümünde çok hoşuma giden çiçek desenli metal kaplar buldum. Onları da parlatıcı ve lip crayon gibi uzun dudak ürünlerim  ve fırçalar için kullanıyorum.






                          Fırçalarımı dik tutmak için kapların içine pirinç koyuyorum


Favori ürünlerime gelecek olursak, son zamanlarda en sık kullandığım 5 ürünü sizlerle paylaşmak isterim.


Make Up Forever HD fondöten ve pudra uzun süre hayallerimde yaşamış ve Make up forever Bulgaristan Sephora'ya geldiğinde bayram yapmama sebep olan ürünler.

MAC prolongwear concealer ilk ve pek kıymetli MAC ürünüm.

Revlon parlatıcı ise benim kullandığım en iyi parlatıcı. Kesinlikle yapış yapış değil ve pigmentasyonu harika.

Real Techniques expert face fırça zaten o kadar konuşuldu ki hakkında bişey söylememe pek de gerek yok sanırım.

Umarım makyaj düzeni yazımı okurken, siz de benim diğer yazıları okurken aldığım kadar keyif almışsınızdır. Alice'e tekrar teşekkür ediyorum. SEVGİLER!..





7 yorum :

  1. pirinç mi bu fikre bayıldım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ben de ilk duyduğumda mutlu olmuştum. Yoksa fırçalar hiç düzenli görünmüyor çünkü...

      Sil
  2. Ben bu seriyi cok begenerek takip ediyorum.lutfen devam edin

    YanıtlaSil
  3. Çok begendim düzenini :)
    Saksılara bayıldım :)
    Gecen haftalarda kahve koyduklarını görmüştüm, pirinç de iyi fikirmiş :)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim! beğenmenize çok mutlu oldum... Evet o yazıyı ben de okumuştum hatta kahve fikrini de aklımın bir köşesine yazmıştım :) deneyeceğim bir gün onu da...

      Sil
  4. Gerektiği kadar ürün,sade ve kullanışlı bir düzen daha ne olsun:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaah ahh daha neler isterdim tabi de şuan elimdekilerle de mutluyum :) çok teşekkürler...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...