Bobblehead Bunny

17 Mart 2014

Makyaj Düzeni Serisi- 36- Kozmetik Aşığı ve Şifonyeri

"Makyaj düzeni serisinde 36. yazımıza gelmiş bulunuyoruz :) Geçtiğimiz hafta Kedinin Kaleminden konuğum olmuştu. Yazısını okumak isterseniz tıktık. Bu hafta ise konuğum sevgili Kozmetik Aşığı. Çekmecelerini karıştıralım mı, bakalım neler varmış ^_^"

Herkese merhabaaa! ^.^

Alice ne iyi etti de böyle bir yazı dizisi başlattı. Okuduğumuz, gördüğümüz şeyler hepimize ilham veriyor çünkü. Ben de büyük bir zevkle okuyup takip ediyorum. Bazı arkadaşların düzenine hayran kalıp not ediyorum, ilerde düzenim yenilenince aklımda bulunmazsa yazılı bulunsun diye=) Beni de konuk ettiği için çook teşekkür ederim:-*

Öncelikle belirtmek isterim ki benim öyle çok bir makyaj malzemem yok. Sık kullanamayacağım, kenarda bekleyecek ürün almamaya çalışıyorum. Makyaj malzemelerinin toplu bi yerde durmasını seviyorum. Ve bol çekmeceli şifonyerlere bayılıyorum.


Evet benim tüm olayım burda:) Aşırı kedi düşkünü bi şahsım ama annemden ötürü bi kedim yok:( Bu yüzden odamın her yerinde kedili bir şeyler var:) Şifonyer aynam yatağımın yanında, bir de büyük boy aynam var, onları çekmedim;) 2-4-6. çekmeceler ve yandaki en küçük kutuyu göstericem şimdi;) Niye alt alta seçmedim? Genişliklerinden dolayı:) 4. çekmecede sallanan şey de ne? Azzz sonraaa:)


Herkes şık beyaz İkea saksılarını kullanmış ama ben kedili kupalarımı tercih ettim=) Biri fırçalarım için, diğeri rimel ve göz/dudak kalemlerim için. Arka tarafta da solda roll-onlarım, yanında en sık kullandığım saç ürünlerim, ortada nemlendiriciler, göz ve dudak kremi, Caudalie güzellik iksirim:) Yanında parfümlerim, en sağda da makyaj temizleyicilerim duruyor.


Ortadaki sevimli şey takılık:) Fırçalarım fotoğrafları çektiğim gün yıkandı bu arada:) 1 haftanın sonunda  mutlaka yıkıyorum.


2. çekmece =) Far paletlerim ve farlarım için cüzdan kutumu kullanıyorum. Hepsinin rengini,tipini  görebiliyorum böylece. Sığmayanları da önüne dizdim. Mac jel eyeliner, Eklips sünger, H&M kabuki fırça ve The Balm fırçalarım biraz kategorisiz oldukları için kenarda köşede öyle düzgünce duruyorlar=) 50 küsür rujum var o yüzden kalpli fincan kutusuna koydum onları. UD far bazım ve kapatıcımda her zaman ordadır. Allıkları kalpli kutunun altında tutuyorum. Allıkların hemen üstünde Benefit Hoola Bronzer ve The Balm Mary Lou Manizer aydınlatıcım bulunuyor. Onların üstünde ise Youngblood mineral fondötenim ve kapatıcım, onların da üstünde The Body Shop kaş farım, Loreal True Match pudram var. 2 bb kremim çekmecenin en arkasında,itilmiş dışlanmış gibiler. Kıyamam, şifonyerin üstüne alıcam kendilerini cilt bakım rutinim değişince:)


4. çekmece =) İlk çekmeceye takılardan dolayı sığmayan tokaların bi kısmı burda. Pamukgil ve aseton ailesi de. Bordo makyaj çantasında törpü, tırnak makası, kalem açacağı vs bulunuyor. Sol üst köşede çok sık kullanmadığım Sudocrem, çay ağacı yağı, Kiehl's Ultra Facial Oil-free losyon ; yanlarında da TBS vanilya ikili vücut kremi ve Yves Rocher vanilyalı el kremim var. Sağ altta çekmece kulpunda sallanan şey is Konjac süngerimdi:) Gözümün önünde olsun kullanmayı unutmayayım diye yıkadıkça kuruması için oraya asıyorum.


6. çekmece =) Burası bi nevi perşembe pazarı. Solda Sephora parfüm kutumun içinde yolculuk için şampuan, diş fırçası, macunu, boş krem kutuları bulunuyor. Sağ üsttede 5-6 makyaj çantam üst üste. Diğer tüm ürünler kullanılmayı bekleyenler, bitenler(yazısı için bekleyip sonra çöpe gidecekler) ve testerlar. Böyle gözüktüğüne bakmayın aradığımı çok kolay buluyorum:)


Koçtaş'tan aldığım pembe çiçekli kutuların en üstündekini ojelerim için kullanıyorum. Üstü uzun daha çook oje alır=) 50 civarı ojem var şimdilik. Raf şeklindeki ojelikleri çook beğendim diğer arkadaşların paylaşımlarında. İlerde inşallah öyle bir şey yaptırmak istiyorum.


En sevdiğim 5 makyaj ürünüm:

- Urban Decay far baz : Farları asla onsuz uygulamıyorum.
Youngblood mineral fondöten : Kapatıcılığına, pürüzsüz ve doğal görünümlü bitişine bayılıyorum!
- Loreal 4D Lash Architect rimel : Kullandığımda herkesin mutlaka sorduğu rimel:)
- Maybelline Colorsensational 745 ruj: Daha iyi bir nude ruj tanımıyorum henüz=)
- The Balm Nude'tude far paleti: İster günlük, ister gece her türlü makyajı yapmaya olanak veren olmazsa olmaz bir palet.


13 yorum :

  1. Çok güzel bir yazı olmuş, severek okudum :) özellikle kedi manyaklığına bayıldım :) kedilerin süpermiş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. odamın görünen yüzündeki kediler sadece..:) teşekkür ederim canım benim:-*

      Sil
  2. makyaj malzemelerinden çok o kutuların yanında bir kedicik var o dikkatimi çekti. Başta canlı sandım ama annemden dolayı kedim yok cümlesini okuyunca tekrar tekrar bakarak kendimi inandırmaya çalıştım canlı olmadığına :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha Şule yaa:D Evet ne yazık ki gerçek değil:( Ben de kendimi böyle avutuyorum napayım:(

      Sil
  3. Nude palet ah kadınlar gününde neden almadım neden diyorum ama anneler gününde kaçmayacak :)))) ne kadar düzenlisin imrendim doğrusu ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımcım kesinlikle her gratisi talan edip bulmaya değer! Bir çok pahalı palete de bin basar;) Çok düzenli değilim aslında son 2 çekmecemden anlaşılıyor:p ama yine de düzeni severim, teşekkürler=)

      Sil
  4. Tokalarını karıştırmak istiyorum :)
    Odandaki kedilere bayıldım, düzenin çok güzel dağınıklık yok, bende senin gibi olabilsem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe bi gün de senin için takı toka çekmecelerimi çekerim:* son çekmecelerim dağınık yauv:) bu kdar oluyor anca:( :) sen daha düzenlisindirrrr

      Sil
  5. dışarıdan bakınca çok derli toplu inanılmaz düzenli görünüyor ama çekmecelerin içi tam bir kaos
    inan bana sabahın köründe yarı açık gözle makyaj yapmaya çalışıyorum bu şekilde çekmecelerden ne aradığımı hayatta bulamam
    Diğer arkadaşlarla ortak bir düşüncem var tabi kedilerin gerçekten çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha teşekkür ederim açıksözlülüğün yorumun için=) Açıkçası düzeni çok severim, makyaj ve pamuk çekmecemde çok çabuk buluyorum aradığımı. Ruj kısmı hariç:) Ama o da dediğim gibi 50küsür ruju hiçbir yere tek tek sığdıramıyorum:( İnşallah ilerde ayrı bi koca çekmece ayırcam:) Son çekmece de yazımda dediğim gibi perşembe pazarı:) Orayı kaç defa düzenledimse de hep yeni ürünler geldikçe karışıyor. Çok sık kullanmıyorum zaten, iki karıştırınca da buluyorum hemen aradığımı:) Bir de tavsiye sabah yapacağın makyaj malzemelerini giyeceğine göre akşamdan çıkar koy;) Bana çok kolaylık sağlıyor hem de sabah ne giysem ne sürsem derdi yaşamıyorum:) Kedilerim için teşekkürler:*

      Sil
  6. masanın üzerinde kare bir parfüm var adını söyleyebilr misin ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kalplinin sağındakini soruyorsanız Zara Oriental=)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...