Bobblehead Bunny

10 Mart 2014

Makyaj Düzeni Serisi 35- Kedinin Kaleminden ve Çekmeceleri

"Soğuk bir Pazartesi gününde yeni bir makyaj düzeni yazısı ile karşınızdayız. Geçtiğimiz hafta sevgili Sen İstiyor Ruj konuğum olmuştu. Yazısını kaçırdıysanız tıktık. Bu hafta ise konuğum Kedinin Kaleminden bloğunun sahibesi sevgili Alphesibia. Düzenini çekmecelerinde sağlayan Alphesibia'nın çekmecelerini karıştıralım mı?"


Alice'in makyaj düzeni yazılarını bana güzel fikirler vermeleri sebebiyle uzun zamandı takip ediyordum. Ben de neden sevgili Alice'in konuğu olmuyorum dedim ve mail attım. Kendisine kabul ettiği için çok teşekkür ediyorum.

Bakalım benim düzenim nasılmış...


Kozmetik ürünlerimi genel olarak resimde gördüğünüz, eşimin hediyesi olan, 9 çekmeceli dolapta tutuyorum.
Dolabın hemen yan tarafında görülen beyaz-renkli çanta ise bitenlerimi biriktirdiğim yer.

Daha yakından bakacak olursak...


Beyaz dolabın üzerinde makyaj fırçalarım, pamuklarım, parfümlerim, saç dökülmesine çare olan "biotin"im; şifonyerin üzerinde ise makyaj temizleyicilerim, deodorantım, lenslerim ve lens solüsyonum bulunuyor.


Fırçalarımı yerleştirdiğim kapların içerisine hem fırçaların dik durmaları hem de odaya güzel bir koku yaymaları için kahve çekirdekleri yerleştirdim. Pamuk poşetlerini sevmediğim içinse pamuklarımı ve makyaj düzeltme çubuklarımı pembe şirin bir kutuya koydum.

Şimdi başlayalım çekmeceleri karıştırmaya :)


İlk çekmecemde günlük kullandığım nemlendirici, tonik, el kremi gibi ürünlerim duruyor. Cilt bakımı malzemelerimin çoğunu ablamın ördüğü sepette topladım. Böyle güzel oluyor, çünkü çok dağınık bir görüntü sevmiyorum...


İkinci ve üçüncü çekmeceler renkli kozmetik ağırlıklı...
Krem farlar, maskaralar, kalemler, rujlar, fondötenler, kapatıcılar,pudralar, allıklar ve toz farlar... Soldaki çekmecenin arkasında görünen mor şey benim ilk ve tek makyaj paletim :) Sağdaki çekmecede sadece sarı kapakları görünen şeyler ise bitkisel yağlar... Hımm bir de her ne kadar takamasam da takma kirpikleri unutmayalım. :)


Dördüncü çekmecem bir nevi ıvır zıvır çekmecesi. Tokalarım, takılarım, saatlerim, küpelerim ve yüzüklerim burada... En sevdiklerim ise Demet Evgar'ın telli saç bantları :) Arka tarafta maskelerim ve Rebul'un çok sevdiğim minik boy kolonyaları duruyor. Doa'dan aldığım shea butter ve çok sevdiğim Oriflame Tender Care Balm'ları da söylemesem olmaz. Bulursanız mutlaka alın bu balmları... Bir de yan tarafta ara sıra çantaya attığım Benri'nin kağıt sabunları var.


Bir diğer çekmecede her gün kullanmadığım ürünler bulunuyor, elseve mucizevi yağ, ayak spreyi, vücut losyonu, el maskesi, peeling, aseton gibi... Siyah kaplı, turuncu kapaklı olan benim en sevdiğim vücut losyonu. Şeftali kokusuna bayılıyorum ve içinde hafif ışıltılar bulundurmasını da seviyorum. Gözlüğüm de burada duruyor. Flormar aseton bitsin artık diye çabalıyorum :) 


Geldik 6. çekmeceye :) Burada ojelerimin bulunduğu gri bir kutu, tester ürünlerin bulunduğu altın rengi bir kutu, yedek Apaks pamuğum ve Real Techniques fırçalarımın kutusu bulunuyor. Bu kutuları kaplayarak oluşturdum (eşimin yardımlarıyla)... Ürünleri saklamada, yerleştirmede çok iyi oluyorlar.


7. çekmecemde yine bir kutu karşılıyor bizi. Bu kutuda yine kapladığım bir kutu ve içerisinde yedek duş jellerim, göz makyaj temizleyicisi, tonik, Palmolive sabun (kokusuna bayılıyorum) ve fırça yıkamakta kullandığım Dalin bebe şampuanı bulunuyor. Çekmecenin geri kalanını ise eşimin parfümleri, benim parfümlerim ve roll-on'larımız oluşturuyor.


Sondan 2. çekmecede yine kutular kutular... Biri yine bitkisel yağlar, eczaneden alınan ampuller ile dolu... Bir diğerinde ise eşim için yedeklediğimiz burun bantları, maskeler, göz makyaj temizleyicisi var. Bioder tüz azaltıcıları da çok seviyorum, bence işe yarıyorlar. Gözlük temizleme mendilleri ve yüz için ağda bantları ise çekmecenin geri kalan üyeleri.


Ve artık son çekmecedeyiz. Burası sadece saç ürünlerinin bulunduğu kısım. Köpük, sprey, saç toniği, saç şekillendiricilerim bulunuyor. Bir de takma saçlarım... Çok seviyorum onları. Değişik modellerinden bulursam almayı düşünüyorum.


Bunlarda 5 favori ürünüm... Oriflame'in içinde çok hafif ışıltılar bulunduran şeftali rengi allığı... Çok doğal bir görüntü sağlıyor. Maybelline rimel şu ana dek kullandığım rimellerin içerisinde en beğendiğim oldu, bu nedenle burada :) Rimmel Wake Me Up fondöten sürdüğümde hemen hemen herkesin cildine ne yaptın, çok canlı ve pürüzsüz duruyor demesine sebep olan fondötenim :) Kokusu da hoş bence. Stay Matte pudra kesinlikle vaat ettiği matlığı sağlıyor. RT Buffing Brush fondöteni son derece doğal bir şekilde uygulamamı sağlıyor. Hiç bir şekilde fırça izi bırakmıyor. 

Benim düzenim ve favori ürünlerim bu şekilde. Umarım okurken zevk almışsınızdır ve umarım size fikir verebilmişimdir. Alice'e bana bu fırsatı verdiği için tekrar teşekkür ediyorum. Sevgiyle kalın...




















26 yorum :

  1. Kahve çekirdekleri çok güzel bir fikir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle :) Hem böylece oda da mis gibi kokuyor...

      Sil
  2. bu haftasonu bende çekmecelerimi düzelltim çok iyi oldu aradığımı çok rahat buluyorum ve daha güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ellerinize sağlık o zaman :) Aradığını rahatça bulabilmek ayrı bir keyif...

      Sil
  3. Çok düzenlisin tatlım, bayıldım!!! Herşeyin yerli yerinde. Herşeyin yeri belli. Harikasın!!! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çok teşekkür ederim... Kendimce bir düzen sağladım işte!

      Sil
  4. çok hoşlar tatlım :D düzenine byıldım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum :) Artık ne kadar düzen olduysa...

      Sil
  5. NEKADAR EŞYA VARMIŞ BÖYLE AMA GÜZEL DÜZENLEMİŞSİN :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok da fazla değil ki :) Teşekkür ediyorum...

      Sil
  6. kahve çekirdekleri fikrini çok beğendim :) düzenide beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum :) Mis gibi kahve kokusu, vazgeçilmez... :)

      Sil
  7. Ne kadar kullanışlı bir dolap o öyle. Eşin nereden almış ki :) Her şeyi derlemiş toplamış...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım eşim ölçüleri verip bir mobilyacıya yaptırmış... Evet, ben de her şeyi derleyip toparlamasına bayıldım :)

      Sil
  8. Maybelline Volum Rocket benimde favorim. :)
    9 katlı çekmece çok iyiymiş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ben de yeni keşfetmeme rağmen çok sevdim... Teşekkür ederim :)

      Sil
  9. nasıl derli toplu (: çok özendimmm (: kahve çekirdekleri fikrini de çok sevdim, ben de deneyeceğim en kısa zamanda... bizimle paylaştığın için de teşekkür ederim (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, güle güle kulllanın bu fikri :) Mis gibi kahve koksun her yer... Ben teşekkür ederim :)

      Sil
  10. Çok hoşuma gitti o kadar dağınık ki şu an benim çekemceler falan senin bu düzeni görünce bi şevk geldi :)
    http://i.hizliresim.com/xRlVln.jpg

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendinize haksızlık etmeyin çok da dağınık durmuyor... Ah bu çekmeceler olmasaydı ne yapardım bilemiyorum, o zaman bin beterdi bu düzen :)

      Sil
  11. Düzenleyicileri ikea dan mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, ikeadan... Ben online sitesinden satın almıştım hatta. Eğer bulunduğunuz şehirde ikea yoksa siz de öyle yapabilirsiniz :)

      Sil
  12. Bu kahve çekirdeklerini deneyeceğim :) Güle güle kullan hepsini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, deneyin mutlaka :) Görsel açıdan da hoş oluyor...

      Sil
  13. Oriflame allığı Narsa benzettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz söyleyince dikkat ettim ben de, gerçekten şeklen benziyor :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...