Bobblehead Bunny

3 Mart 2014

Makyaj Düzeni Serisi-34- Sen İstiyor Ruj ve Düzeni


"Makyaj Düzeni yazılarında 34. yazıya gelmiş bulunuyoruz. Hayalim bir yıl sürmesi ama bakalım zaman ne gösterecek? Düzeniniz ve favorilerinizle bloğuma konuk olmak isterseniz sizi şu yazıma alayım. Geçtiğimiz hafta sevgili Bayan Vertigo konuğumdu. Yazısını okumak isterseniz tıktık. Bu hafta ise konuğum Sen İstiyor Ruj bloğunun sahibesi sevgili Merve. Bakalım onun düzeni nasılmış?"

Merhaba arkadaşlar. Alice'in makyaj düzeni serisinde ki tüm yazıları okudum diyebilirim. Bu tarz yazılar hoşuma gidiyor sanırım. Bende yazmak istiyordum ancak bir kozmetik blogger'ına göre sanki çok az malzemem varmış gibi geliyordu. Aslında az ve öz olan şeyleri her zaman tercih etmişimdir, bu makyajda da böyle... Cesaretimi topladıktan sonra Alice hemen mesaj attım oda olumlu dönüş yaptı ve beni konuk etmeyi kabul etti. Kendisine bu yazım vesilesiyle bir kez daha teşekkür ediyorum.

Yurtta kaldığım için malzemelerim için yer sıkıntısı çektiğimi söyleyebilirim. O yüzden giysi dolabımın bir bölmesini sık sık kullandığım bakım ürünlerime ayırdım. Gördüğünüz gibi sol tarafta günlük kullandığım cilt bakım rutinimde yer alan ürünler var. Sağ tarafta el ve tırnak bakımında kullandığım ürünlerle birlikte; fırçalarım yer alıyor. Arka taraflarda ise parfümlerim, nemlendiricilerim, yedek ürünlerim, pamuklarım var.


Makyaj malzemelerimi ise bazamın altında kutularda muhafaza ediyorum. Kullanacağım ürünleri keyfime göre çıkartıp makyaj çantama koyuyorum. İlk kutumda; rimellerim,göz kalemlerim, rujlarım, allıklarım, pudralarım ve fondötenlerim var. Gördüğünüz üzere oldukça sade bir kutum var.


Tekli farlarım, jel eyelinerlarım kısacası minik ebatlı ürünlerimi bu sevimli kutuda saklıyorum. Paletlerimde genelde tek tabanca takılıyorlar, onlara kutu yok :)


Henüz kullanmaya fırsat bulamadığım yeni ürünlerimi, yedek ürünlerimi, numunelerimi ise bu kutu içinde ve yine bazamın altında tutuyorum.


Son olarak size uygun fiyatlı tekrar alabileceğim 5 ürünü gösterecek olursam.


Missha The Style Perfect Kapatıcı: Göz altı morluklarımı dersiniz, sivilceler mi, kızarıklıklar mı; hepsini bir çırpıda halleden güzel bir kapatıcı ancak göz altı için birazcık yoğun daha çok correcter olarak kullanılabilecek yapıda.

Rimmel London Nothing Hill Nude Ruj: Doğal tonlarda hafif pembelik içeren; her makyaja uyum sağlayabilecek bir ruj.

Rimmel Wake Me Up Fondöten: Kapatıcılığı ve verdiği o sağlıklı ışıltıyı seviyorum. Bu aralar favorim.

Burt's Bees Lip Balm: Nemlendirmesini ve kokusunu beğendiğim güzel bir lip balm.

Avon İnfinitize Maskara: Günlük kullanım için severek kullandığım bir maskara .


Okuduğunuz için teşekkür ederim .
Sevgilerimle ...

4 yorum :

  1. az mı:) ben hiç göstermeyeyim benimkileri en iyisi:) wake me up'ı merak ediyorum
    http://belgin-ce.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer cildiniz yağlı değilse tavsiye ederim :)

      Sil
  2. Benim düzenli kardeşime iki büyük kutu lazımmış söylememiş minnakım,
    Gerçekten az falan değil öğrenci olmana ve yaşına göre hiç az değil yahu beni hiç görmeyin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana yeterli geliyor işte evet kutu sıkıntım var ablaaaa :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...