Bobblehead Bunny

7 Mart 2014

Isana El Kremi- Papatya


Rossmann'ın kendi ürünlerinden olan Isana markasına ait papatyalı el kremi fiyatı düşük ama performansı güzel olan bir ürün.


100 mllik tüpte olan ürün çok kuru ellere sahip değilseniz yeterli gelecek bir ürün. Çok sorunlu ellerim yok. Bir süredir kullanıyorum ve verdiği yumuşaklıktan memnunum. Ayrıca çabuk emilen, çok yağlı ve yoğun olmayan bir krem. Kokusu ise hafif bir çiçek kokusu. 


Memnun olmadığım tek şey ise içeriği. İçerik konusunu kafanıza takmıyorsanız içeriği pek de farklı olmayan market ürünlerine kıyasla Isana'yı tercih edebilirsiniz.

Ürün yanılmıyorsam ya 3 ya da 4 liraydı. Fazla nem ihtiyacında olmayan elleriniz varsa tavsiye edebilirim.

Siz Isana el kremlerini denediniz mi?




12 yorum :

  1. Ben denedim canım eller sürekli yıkama halinde olduğu için içeriğine çok takılmayarak bu üründen orta derecede memnun olduğumu söyleyebilirim. Ben %50 indirime denk gelmiştim 2 tl ye almıştım. 8 Mart ta yine indirimleri olucak yarın gidicem Rossmann a ne var ne yok bakıcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 liraya çok uyguna almışsın :)
      İndirimde güzel şeyler var, umarım dilediğini bulursun :)

      Sil
    2. Dün gittim ve yine 1.99 a aldım canım 2 tane :)
      Bir de anti-age olanı vardı o 2.45 ti ondan da aldık annemle :)

      Sil
    3. Sanırım bu ay insert fiyatları da 1.99. Ben de bakacağım bu ay içinde :)
      Güle güle kullanın annenle :)

      Sil
    4. Teşekkür ederiz :) Dün blogumda yazımda sana atıf yapmaya çalıştım bilmiyorum sana bildirm vs geliyor mu buralarda yeniyim de mazur gör sorumu :)

      Sil
    5. Atıf yapsan bile bildirim gelmiyor. Ama hemen bakayım :)

      Sil
  2. İsana ürünlerine hep bir kuşkuyla yaklaşıp son anda almaktan vazgeçiyorum. sebebi ise ürünlerinin gayet uygun fiyatlarda olması. aslına bakarsak kullandığımız cogu marka yurtdısında çogu kişinin ulaşabileceği fiyatlara satılıyorken biz kat kat fazla ödüyoruz. Dolayısıyla ucuz ürün görünce almasam mı diyor insan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında normalde ürünleri gayet ucuza satılırken, burada pahalıya satan firmalar tam da bu yüzden pahalıya satıyorlar. Ucuz olan şeyi kötüdür diye beğenmeme huyumuz var çünkü :)

      Sil
  3. Bu arada blogumda bourjois 123 perfect fondöten çekilişim var, beklerim :)

    http://pembeliseylerim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Bu benim son zamanlardaki favori el kremim <3 Ama dediğin gibi benim de ellerim çok sorunlu değil. Ellerim çok kuru olsa yetersiz kalırdı muhtemelen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, fazla sorunu olmayan ellerin seveceği bir krem ^_^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...