Bobblehead Bunny

14 Mart 2014

I Love Strawberries&Milkshake Liploss


I love... ürünlerini Watsons mağazalarında mutlaka görmüşsünüzdür. Bugün sizlere Strawberries & Milkshake serisi lipglosunu tanıtacağım. 


Ürün küçük bir tüpte. Fırçalı lipglosslara göre daha hijyenik olduğunu düşünüyorum. 


İçinde minik gümüş rengi simler barındıran toz pembe renkte bir parlatıcı. Dudağınıza ışıltı ve parlaklık veriyor. 


İçeriği pek de iyi değil açıkçası.

Genel olarak parlatıcıyı beğendim. Dudaklara hafif bir parlaklık vermek için ideal. Yapış yapış da gelmedi bana, rahatsız olmadım. 

I love... ürünlerini Watsons'larda bulabilirsiniz. Seride duş jeli, peeling, losyon ve parlatıcı var. Bu ürünün fiyatı yanılmıyorsam 5-6 lira gibi bir şey. 

Siz I love... ürünlerini seviyor musunuz?

8 yorum :

  1. Bende duş jelini aldım henüz denemedim ama milkshakeli ve kokusuna bayıldım :) Güle güle kullan :) Bu arada fırçalı glossları bende hiç sevmiyorum. Sanki her an mikrop kapacakmışım da uçuklar çıkacakmış gibi geliyor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Sen de güle güle kullan :) Ben de aynı şekilde hissediyorum :/

      Sil
  2. benim izleyicilerim gözükmüyor acaba ne yapmam gerek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ara benim de gözükmüyordu, blog başlığını değiştirince düzelmişti :)

      Sil
  3. Hihi güzel günlerde kullan ben de çok severek kullanmıştım geçen sene :)

    YanıtlaSil
  4. Bunlar sırf kokusu için bile alınır bu seride ki her ürün müthiş kokuyor :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...