Bobblehead Bunny

11 Mart 2014

Flormar Icy Top IT04


Son zamanlarda Flormar çok güzel efektli ojeler çıkarmaya başladı. Bu serilerden biri de kuşkusuz Icy Top serisiydi. Ben de bir tanesini edindim tabii ki, oje delisi durur mu ^_^


Icy Top ojelerde noktacıklı ve çubuk şeklinde pullar var. Bu pullar yağan kar gibi duruyor. Ben kara daha çok benziyor diye beyaz rengini aldım. Pişman da değilim. Pastel 11 numaralı ojeyi sürdüm. Baş parmağıma ve yüzük parmağıma Icy Top ojeyi uyguladım.


Bendeki rengin kodu IT04. Ojelerin fiyatı yanılmıyorsam 2.95. Bence daha uygun olabilirdi. Pul dediğimiz şeyin maliyeti ne ki?

Siz Icy Top ojeyi nasıl buldunuz? En sevdiğiniz Flormar oje serisi hangisi?

8 yorum :

  1. Bende siyah beyaz olanı almıştım ama duruşu hoşuma gitmedi nedense sevemedim.. Bir kere kullanıp attım bir kenara ve fiyat açısından sana katılıyorum kesinlikle abartmışlar!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence en güzeli kar gibi durduğu için beyaz olanı. Siyah beyaz olanı pullu oje gibi tam :)

      Sil
  2. Çok güzel durmuuuuuuuuuş! Ben de bi bakayım=)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş :)) Ben de yıldızlara benzettim, alttaki pastel ojeyle birlikte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Evet yıldızlı gökyüzü gibi de olmuş :)

      Sil
  4. Aaa beyaz ojedede süper durur çok tatlıymış çok :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyaz ojede çok belli olmaz sanki ama denemek lazım :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...