Bobblehead Bunny

26 Mart 2014

Born Pretty Store Nail Art Tips Sticker- Nail Art Tırnak Stickerları



Farklı tırnak aksesuarları kullanmayı çok seviyorum. Born Pretty Store ise kuşkuşuz bu konuda ufkumu açtı. Bu ürünü gönderdiklerinde öyle çok sevindim ki hemen deneyip sizlerle paylaşmaya koyuldum. 

I love using different nail accesories. Born Pretty Store definetely expanded my horizon about them. When I got this item from Born Pretty Store I was so happy that I used it to share with you immediately. 


Bunlar kullandığım ürünler. Kullanması çok kolay olduğu için fazla malzemeye ihtiyacınız yok. 

These are the items I've used. You won't need so many things. Because it is very easy to use them. 


Nail art sticker kağıdında 10 farklı grup halinde etiketler var. Bunlar ilk beşi. Ben bugün ilk sıradaki çiçekleri kullanacağım. 

Nail art sticker sheet has 10 different groups of stickers in it. These are the first five. Today I am going to use the flowers from the first line. 


Bunlar da diğerleri.

These are the other five. 


İlk önce tırnaklarımı boyadım. Lacivert renkte oje kullandım. Tırnak stickerlarınızın kusursuz durmasını istiyorsanız ojeleriniz tamamen kuruyana kadar beklemeniz gerekiyor.

Firstly I painted my nails. I used navy blue nail polish. If you want your stickers to look perfectly you need to wait until your nail polish completely dries.


Bundan sonra ise tek yapmanız gereken kestiğiniz etiketleri tırnaklarınıza yapıştırmak. Top coat da uyguladınız mu böyle cici tırnaklarınız olacak :)

After that you just need to place stickers which you cut into pieces to your nails. And with a top coat you will have cute nails like this :)



Born Pretty Store'dan ürünü incelemek için tıktık. Alışveriş yaptığınızda %10 indirim kodunu kullanmayı unutmayın ^_^ Ayrıca kargo da ücretsiz!

To look over this item from Born Pretty Store just click here. Don't forget to use 10% off code when you are shopping ^_^ Besides, shipping is free!

4 yorum :

  1. çok sevdim çok şeker desenler varmış ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok tatlı desenler var ben de hepsini kullanmak için sabırsızlanıyorum :)

      Sil
  2. Yapıştırması nasıl oluyor alice , alttan bantlımı ,çok hoş durmuş tırnakların...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendinden yapışkanlı. Kolayca yapışıyor. Teşekkür ederim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...