Bobblehead Bunny

25 Mart 2014

Born Pretty Store 12 colors Tiny Glitter Powder Nail Decoration- 12 Renkli Minik Tırnak Pulları


Bugün sizlerle rengarenk bir tırnak süsleme ürünü paylaşacağım. 

Today I am going to share a colorful nail decoration product with you. 


Paketi gördüğümde deliye döndüm çünkü çok parlak ve güzeldi ^_^ Bu arada süslemede bu ürünleri kullandım. 

When I saw the package I got crazy because it was so shiny and pretty ^_^ By the way I used this items in my nail art. 


Paketin içinden 12 renkte dikdörtgen şeklinde pul çıkıyor. Kutuları minicik ama uzun süre kullanmanıza yetecek ürün var.

In the package there are 12 colors of rectangular glitters. Containers are so tiny but I believe that they will be enough for a long time. 


Bu ürünü nasıl kullanacağım hakkında çok düşündüm ve sonra aklıma gelen fikirleri karıştırmaya karar verdim. Baş parmağıma üç tane pul yerleştirdim. Oje kurumadan önce koydum. Aslında hepsi altın renginde ama ışık yüzünden farklı görünüyor. 

I thought so much about how to using them but then I decided to mix the ideas I have. To my thumb nail I put three glitters. I placed them to my nail when it was still wet. They are all golden but they look differently because of the light. 


Orta parmağıma ise pullarla french yapmaya çalıştım. 

And this is my middle finger. I made some kind of french tip. 


Son olarak da serçe parmağıma pul serpiştirdim. 

Finally to my middle finger I sprinkled some glitters.


Sonuç bu. Benim çok hoşuma gitti. Diğer renkleri denemek için sabırsızlanıyorum :)

This is the result. I liked it a lot. I'n looking forward to trying other colors :)


Bu nail artı beğendiniz mi? Pulları farklı şekillerde nasıl kullanabileceğim hakkında bir fikriniz var mı?

Do you like this nail art? Do you have any ideas about how can I use this glitters differently?



Bu ürünü beğendiyseniz Born Pretty Store'dan bulabilirsiniz. Sitelerinden bu ürünü incelemek için tıktık. Alışveriş yaparken %10 indirim kodunu kullanmayı unutmayın ^_^ Ayrıca kargo da ücretsiz!

If you like this item you can find it in Born Pretty Store. Just click here to see this item on their website. Don't forget to use 10% off code while shopping ^_^ There is also free shipping!

2 yorum :

  1. Yanıtlar
    1. Evet çok iyi olmadı ama sanırım ben ne yapacağımı bulamadım :) Sitede de örnek bulamayınca kendim uydurmaya çalıştım :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...