Bobblehead Bunny

18 Mart 2014

Bitenler ve Çöpe Gidenler-11


Son iki ayda pek çok şey bitirdim. Ev çöp eve dönüşmeden yazısını yazayım artık dedim :D


Bunlar topluca görünümü. 


1- Yves Rocher Dökülmeye Karşı Şampuan- Yazısını yazmıştım. Severek kullandım. Sanırım tekrar alacağım:) 

2- Vichy Üçü Bir Arada Temizleyici- Çok sevemedim. İçinde biraz kaldı ama kesip alasım yok :D 

3- Institut Esthederm Termal Su- Beğendim ama tam boyunu alacağımı sanmıyorum. Başka termal suları deneyeceğim. 

4- Cettua Burun Bandı- Haftada bir kullanıyorum sanırım. Yenisi açıldı bile. 

5- Nivea Kuru ve Çatlamış Eller İçin Krem- Çok güzel nemlendiriyor. Ama içeriğini sevmedim, tekrar almayacağım. 

6- Yves Rocher Organik Yulaflı El Kremi- İdare ederdi ama içeriğini beğenmedim. Tekrar almayacağım. 


7- Benri Koyu Renk Ojeler İçin Aseton- Güzel çıkarıyor ojeyi, yenisi açıldı.
8- Yves Rocher Lotus Çiçeği Duş jeli- Bir de portakallısı vardı ama atmış annem şişesini. Yves Rocher duş jellerinin köpürmesini, kokularını çok seviyorum ama içeriği sebebiyle yenisini almayacağım.
9- Ixora Dream Fantasy Duş Jeli- Kokusu harikaydı. İçeriğini beğenmedim ama.
10- Garnier Yağlı ve Karma Ciltler için BB Krem- Çok güzel bir ürün. Çok uzun zamandır bende. Bitmedi ama atmak zorundayım :)
11- NYC Tırnak Sertleştirici- Harika değil ama idare eder. İkinci şişem de bitti. Kalyon aldım, onunla devam ediyorum :)


12- Purederm Oksijen Maskesi- Peach- Mavi olanından da bitirdim bu ay ama bulamadım yazıyı resimlerken :D Aralarında pek fark yok. Severek kullanıyorum. Yedeği var.
13- YSL Youth Liberator Krem ve Serum- Benim cildime uygun gelmedi.
14- Muanauers Maske- Ne sevdim ne sevmedim sanırım emin değilim :D
15- Cosmed Nemlendirici Vanilya Maskesi- Yeni kullanmaya başladım ama ilk izlenimim olumlu.


16- Bebak Acı Badem Sütlü Makyaj Temizleme Mendili- Kokusu dışında genel olarak sevdim. Ama kokusu beni rahatsız ettiği için almam sanırım.
17- Roomy Soft Islak Mendil- Çok ıslaktı :D Bir yeri sildiğimde bayağı ıslak bırakıyordu yani.
18- Uni Islak Mendil- Bunu daha çok sevdim. İndirimde yakalarsam alacağım.


19- Watsons Cep Mendili- Yeşil Çay- Çok hoş kokuyordu. Alabilirim.
20- Soffio Islak Mendil- A101'den alıyorum. Gayet memnunum.
21- Lilibe Disk Pamuk- Benri'den daha iyi bence. Pamuk gibi pamuk :D
22- Benri Disk Pamuk- İndirimde görünce alıyorum ama pamuktan çok kağıda benziyor artık. Pek de memnun olduğum söylenemez.

Son zamanlarda bitirdiklerim bunlardı. Attım kurtuldum oh ^_^

Siz bir şeyler bitirmeyi seviyor musunuz?


16 yorum :

  1. Bebak mendillerinde kokusunu ya çok seviyorlar ya hiç sevmiyorlar. Sırf tarafımı seçmek için bi tane alıp deneyeceğim :)) Bir çok şey bitirmişsin yeniler gelsin :) Garnier BB den bende çok memnun kaldım aldığımdan beri elim hep bu ürüne gidiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acı badem kokusunu sevmek ve sevmemek bu konuda kriter sanırım :D Çok güzel bir ürün, sevmeyeni olduğunu sanmıyorum :)

      Sil
  2. Oh, oh bir sürü ürün bitirmişsin. Biraz rahatlama var sanki;)

    YanıtlaSil
  3. Ohh bitirdin kurtuldun demek :D BB kreme bende bayılarak kullanıyorum :D hemen yenileri gelsin o halde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rahatladım :) Gelmesin yeniler yer yok :D

      Sil
  4. Baya şey bitirmişsin, gelsin yeniler ^__^

    YanıtlaSil
  5. Makyaj ürünleri bekliyoruz bitenlerde:)))

    YanıtlaSil
  6. Heeh acayip yaa sanki okurken kendin bitirip atiyor, kurtuluyorsun gibi geliyor:) ben de diger bitenler yazima topluyorum bi seyler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet okuması da zevkli oluyor :) Sen de yaz da okuyalım :))

      Sil
  7. Mimlendin canımmm :***
    http://beautybooop.blogspot.com.tr/2014/03/mim-sevdigimiz-bloglari-tanitalim.html#more

    YanıtlaSil
  8. Termalnsuyu ne icin kullaniyorsun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cilt için çok faydalı olduğu söyleniyor :) Yıkadıktan sonra püskürtüyorum :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...