Bobblehead Bunny

5 Mart 2014

Bebak Acı Badem Sütlü Makyaj Temizleme Mendili


Tuğçe'nin düzenlediği buluşmada sevgili Pink Black Beauty Care tarafından hediye edilen Bebak makyaj temizleme mendillerini bir süredir kullanıyorum. Bakalım hakkında ne düşünüyorum ^_^


İçinde 20 adet mendil bulunuyor. Mendiller gayet büyük ve ince de değil.

İçeriğinden çok hoşlanmadım ne yazık ki. Bol bol paraben bulunuyor en basitinden. 


Ürün bilgileri ve kullanım talimatları ise bu şekilde.

Mendilleri hem göz hem yüz makyajımı temizlemek için kullandım. Yüz makyajını temizlemede başarılı, ama göz makyajı konusunda ne yazık ki biraz yetersiz buldum. Bioderma Sensibio H2o ile üzerinden geçtiğimde makyaj kalıntıları vardı. 

Mendiller yüzümü yumuşacık yaptı, bende herhangi bir alerjiye sebep olmadı. Herkeste farklı olabilir bu durum tabii ki. Kokusunu pek sevmedim bu arada. Bunun sebebi acı badem kokusundan çok hoşlanmamam. Ama kullanmama engel olacak kadar değil :)

Kısacası verdiği yumuşaklığı ve yüz makyajımı temizlemesini sevdim. Kokusunu ve göz makyajındaki yetersizliğini ise sevemedim. 

Ürünün 5-6 lira gibi bir fiyatı var. Pek çok kozmetikçide bulabilirsiniz. 

Siz makyaj temizleme mendillerini seviyor musunuz? Bebak'ı denediniz mi?

6 yorum :

  1. ben de beğenerek kullanıyorum canım ..

    YanıtlaSil
  2. http://svieridoroga.blogspot.com.tr/2014/02/makyaj-temizleme-mendilleri-icerik.html

    şuradaki yazımı yazdıktan sonra kullanmayı bıraktım ben hem de elimde 2 adet bulunmasına rağmen, bence iyice düşünülmeli bu ürünü alırken.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçerik meselesinin farkındayım ama yazın iyi bir kaynak oldu benim için :)
      Ben de sevsem de içeriği sebebiyle almam sanırım yenisini.

      Teşekkür ederim ^_^

      Sil
  3. Ben bu mendilleri birkaç sene önce kullanmış ve hiç sevmemiştim. Yüzümü çiziyor gibi gelmişti ve hiç de iyi temizlediğini düşünmüyorum. Ve dediğin gibi kokusunu ben de sevmedim... :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana çiziyor gibi gelmedi hiç. Belki de yapısı değişmiştir, bilemedim. Ama kokusunu herkes sevemez :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...