Bobblehead Bunny

25 Mart 2014

Alışveriş-28- Rossmann, Yves Rocher, H&M


Rossmann'dan Kadınlar Günü yarışmasında kazandığım 50 liralık bir çek vardı. Zamanı geçmeden onu kullanayım diye tuttum Rossmann'ın yolunu. Merak ettiğim ve beğendiğim ürünleri aldım. 


Bunları aldım. Ayrıca resme giremeyen anneme aldığım birkaç şey var. Saç maskesi falan istiyordu, gitmişken aldım ben de :)

Alterra ürünlerine daha çok ağırlık vermeyi planlıyorum cilt bakımında. İçeriği güzel çünkü. Essence'ten de ruj, dudak kalemi, fırça ve oje aldım. Isana kremin de papatyalısı hoşuma gitmişti. 2 liraya düşmüşler bu ay. Yedeğe attım bir tane. For Your Beauty fırçayı da merak ediyordum. Almış bulundum :) Fiyatları tek tek hatırlamıyorum tam ama alışverişim 60 falan tuttu. 


Sonra da Yves Rocher'deki indirim hakkımı kullanayım dedim. Kart sahiplerine %30 indirim var ve peeling veya nem maskesi hediye veriliyor. Saç maskesini 15 liraya mı ne aldım. Evde bir tane var, memnun kalınca yedekleyeyim dedim. Peelingden de memnun olduğum için onu da yedeklemiş oldum.


H&M'e ise bayılıyorum. Kıyafet bulamadım hoşuma giden. Ben de aksesuarlara daldım :) Küpeleri çok kaliteli değil sanırsam, ilk izlenimim o oldu. Yedişer liraya aldım. Saç lastikleri çok güzel, tavsiye ederim. 2 liraya aldım. Güneş gözlüğüne ise bayıldım. 10 liraydı. Pek çok rengi vardı :)

Alışverişim bu kadardı. Siz son zamanlarda neler aldınız?

23 yorum :

  1. güle güle kullan hepsini :-))

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan canım =)

    YanıtlaSil
  3. H&M gözlüğünün rengine bayıldım güle güle kullan :) Alterra'nın duş kremi çok güzel severek kullanıyorum bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Ben ilk defa kullanacağım bakalım nasılmış :)

      Sil
  4. Çok güzel şeyler almışsın, hele ki H&M'den aldıkların ^__^ Ben son zamanlarda çok bir şey almamaya çalıştım, en son IKEA'dan Helmer çekmece aldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim ^_^ Sonunda aldın mı seni toparlayacak çekmeceyi :D

      Sil
    2. Buldum buldum her şeyim sığdı içine var ya inanılmaz bir çekmece :D Reklamını çekerlerse ben oynamak istiyorum :P

      Sil
  5. Güle güle kullan canım hepsi çok güzel görünüyor. Özellikle gözlüğü çok beğendim :) Bu arada mimlendin canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Hemen bakıyorum :)

      Sil
  6. alterranın cilt bakım ürünlerini ben de çok merak ediyorum tonik ile başlayayım dedim, hiç bi yerde bulamıyorum :) yorumlarını bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım bulursun :) Ben toniğini hiç görmemiştim. Ben de bakayım bir :)

      Sil
  7. Güle güle kullan hepsini canım :)

    YanıtlaSil
  8. Güle güle kullaaaan çok güzeller=) Alterra'nın içerikleri düzgün demek, bilmiyordum ben de göz atayım bundan sonra;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Mutlaka bak, fiyatları da uygun hem de içeriklerine göre :)

      Sil
  9. Güle güle kullan canım :) Alterra'nın makyaj ürünleri kötü kokunca cesaret edememiştim cilt ürünlerine. Fırsat olunca bende bi deneyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Cilt bakım ürünlerinin de bazıları kötü kokuyor maalesef. Aldıklarım idare eder ama :)

      Sil
  10. For Your Beauty far fırçası mükemmeldir :)) Güle güle kullan ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok beğendim :) Sanırım sen tavsiye etmiştin de aldım. Ya da yanlış hatırlıyorum :) Teşekkür ederim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...