Bobblehead Bunny

30 Mart 2014

Alice Instagram Diyarında 17-18-19


Instagram'ı o kadar boşverdim ki son haftalarda. Bir hafta hiçbir şey paylaşmadım. Sonra da pek sık paylaşım yapmadım. O yüzden üç haftayı bir arada yazıyorum. 


1100 kişi olduk. Hatta aştık bile fazlasıyla ^_^



H&M alışverişi yaptım. Doktordan çıkmıştım ve sinirim bozuktu sanırım. Kaptırmışım kendimi :D 


Çok tatlı bir tırnak stickerı kullandım. Yazısını kaçırdıysanız tıktık.


Pullarla bir şeyler yapmaya çalıştım. Ama güzel bir fikrim var, umarım o daha güzel olacak :) Yazısı için tıktık.


Saçlarıma bakım yaptım. Badem yağı, Doa Kozmetik'ten Shea, Macadamia ve biberiye yağı, bepanthen ampül ve Yves Rocher Saç Bakım yağı. Sonuç: Yumuşacık saçlar ^_^


Jelibon paketinden "Y" harfi çıkmayınca böyle komik oldu biraz :)


Akşam çektiğim fotoğraflar rezalet oluyor :/ Ama çok sevmiştim bu ojeleri :)


Üşenmezsem eğer haftaya blogda. Resimlendi ama yazısını yazmak kaldı :) 


Kozmetik çekmeceme kaos hakimdi :D Topladım tabii ki :)


Sonra da yüz fırçalarımı yıkadım. Göz fırçalarımı da Bioderma ile sildim evet üşendim. Biraz daha idare etsinler yıkayacağım :D Fırça koruyucuyu bana geçen gün buluştuğumuzda Edanur hediye etti. Teşekkür ederim tekrar ^.^

Benim son haftalarım pek Instagramsız geçti kısacası :) Umarım severek okumuşsunuzdur :)

2 yorum :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...