Bobblehead Bunny

9 Mart 2014

Alice Instagram Diyarında-16- (Alışveriş-27- Gratis Kadınlar Günü Alışverişi)


Bu aralar hastalık dilimden düşmedi biliyorum ama bu hafta yine hastaydım. Doktora gittim. Pazartesi sonuçları alacağım bakalım inşallah kötü bir şey çıkmaz ^_^


Seregon bu ara sürekli tırnak stickerları kullanıyordu. Benim de aklıma Ceren'in hediye ettiği sticker geldi. Kullandım pek bir şeker oldu ^_^


Born Pretty Store'un şurada tanıttığım süsleme diskindeki incilerle bir çalışma yaptım. İlk yaptığıma nazaran daha çok sevdim. 


Havanın çok güzel olduğu bir günde karşıya geçtim ^_^


Hastayım diye Gratis Kadınlar Günü indirimini kaçırır mıyım? Tabii ki bir şeyler aldım :) Yorumla merak ettiğinizi sorabilirsiniz, alışveriş yazısı yazmayacağım. Hasta olduğum için fotoğraflayamadan çekmecelere tepiştirdim çünkü :D 



Aylin'in Kozmetik Günlüğü'nün çekilişinden kazandığım Benefit set geldi. Harika bir hediye seçmiş Aylin. Çok beğendim, çok teşekkür ederim ^_^

Bu haftam hastalık arası kozmetikle geçti yani :D

İyi Pazarlar ^_^

18 yorum :

  1. Benefit set çok tatlı.Güle güle kullan. :)
    Geçmiş olsun. :)

    YanıtlaSil
  2. Lovely photos :)

    Check out my new post Here!!!

    YanıtlaSil
  3. Cok gecmis olsun insallah birseyin cikmaz canim

    YanıtlaSil
  4. palet için tebrik ederim :) bende çok istemiştim :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Daha güzelleri sizin olsun ^_^

      Sil
  5. lovely nails! like them a lot!

    YanıtlaSil
  6. İyi düşünün ki her şey iyi olsun.Hepsini sağlıklı güzel günlerde kullanın:))

    YanıtlaSil
  7. çok geçmiş olsun bir an önce iyileş, özletme kendini :))

    YanıtlaSil
  8. Cidden merak ediyorum nasıl bir güvendir bu bloglarda.. Daha oje sürümü bilinmiyor gel gelelim blog açılmış. Ve bir dünya yanlış hatalı bilgi aktarımı... E ne diyim türk kızlarımıza geçmiş olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiçbir şeyin en doğrusunu bildiğim ya da yaptığım iddiasında değilim. Sadece kendi deneyimlerimi aktarıyorum. Ojeyi de ben böyle sürmeyi becerebiliyorum. Siz isterseniz blog açıp daha iyisini paylaşabilirsiniz takipçilerinizle. Teşekkür ederim.

      Sil
  9. Çok merak ediyorum şu ojeli el resimleri paylaşırken düşündünüz mü ?? Açıkcası vasat !! İçler acısı.. Oje sürmeyi bilmiyorsanız sürmeyin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası oje sürüp sürmeyeceğimi kimseye soracak değilim :) Bu yazı da Instagram resimlerini paylaştığım bir yazı, mükemmeliyet aramıyorum, sadece hafta içinde neler yaptığımı paylaşıyorum. Siz mükemmeliyet arıyorsanız burası doğru yer değil. İyi günler.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...