Bobblehead Bunny

2 Mart 2014

Alice Instagram Diyarında- 15


Uzun bir aradan sonra bu hafta okulum başladı. Bu hafta Instagram'da takılacak pek vakit bulamadım sanırım :D 


Blogger'da arama anahtar kelimelerine bakmayı seviyorum ^_^


Oje sürdüm. Mac Pep Pep Pep üzerine Flormar Icy Top 04. Renklere bayıldım <3


Eti Wanted yine çıkmış. Market raflarına yerleştirilirken kaptım. 


Haftanın en ilginç ve eğlenceli ayrıntısı kuşkusuz Seregon ve Yar Bana Bir Eğlence ile sosyete pazarına gitmemizdi. Bol bol dolaştık, sohbet ettik. Sonra da beraber çay içtik. Seregon'um bana kalpli kurabiye almış gelmiş. Kalbini yerim <3 (Yedim zaten hihoho)


Sonra da Seregon'un makyaj çantasını karıştırdık. Çamur gibi fotoğraftan çok belli olmuyor sanırım :D 

Bu hafta da böyle geçti ^_^

İyi Pazarlar :)

8 yorum :

  1. Bourjois rujlara bayılıyorum. :)
    Hangi pazara gittiniz? :)

    YanıtlaSil
  2. Icy Top ojenin bende de siyahlı olanı var,çok tatlı duruyor tırnakta dimi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siyahlısı bende de var. Pek şeker o da ^_^

      Sil
  3. arama kelimelerine bakmayı bende çok seviyorum :) Allah Allah diyorum ben böyle şeyler mi yazmışım :)

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet nasıl gelindiğini görmek güzel bir şey :)

      Sil
  4. Haha yalnız degilmişim bende çok seviyorum neler yazmışlar diye bakmayı :):)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...