Bobblehead Bunny

20 Şubat 2014

Yves Rocher Anti-Chute Saç Oluşumunu Destekleyen ve Dökülmeyi Engelleyen Şampuan


Ne yazık ki uzun zamandır saç dökülmesinden muzdaribim. Pek çok şey denedim ve sonuç alamadım ya da kısa süreli sonuç aldım. Oreo Seven Kız bloğunun sahibesi Zuhal bu şampuanı pek beğenmiş, ben de son çareyi bunda arayayım dedim :D


Ürün ufak bir şişede. 200 ml. Ben kısa sürede bitiriyorum ufak şampuanları. Keşke daha büyük olsaydı. Kapağı ise bastırınca kalkan kapaklardan, fazla ürün gelme durumu yok.


İçeriği ise bu şekilde. İçeriğinde beni rahatsız eden pek bir şey olmadı.

Gelelim düşüncelerime... Benim saçlarım uzun ve gür. O yüzden bu şampuanla saçımı temizlerken sorun yaşadım. Zaman zaman kafam yağlı kaldı resmen. Yani şampuanı saçınıza iyice yedirmeniz gerekiyor. Aceleyle yapınca saçı temizlemiyor. Ayrıca rezalet bir kokusu var. Yeni kesilmiş çim kokusu resmen. Erkek arkadaşım beni gel benim çimen kokulum diye sevdi bir ara :D Bunlar ürünün eksileri. Dökülmeye faydası oldu mu derseniz evet oldu. Saçlarım daha az döküldü. Ama beklediğim sonucu alamadım yine de. Sanırım Yves Rocher görevlisinin dediği gibi 3 şişe bitirmem gerek. Çünkü saçım çok uzun zamandır dökülüyor. Ama 23.90 lira fiyatıyla bütçemi zorladığı için yenisini alamadım. Başka bahara kaldı artık :D 

Siz bu şampuanı denediniz mi? Saç dökülmesi için önerileriniz varsa severek dinlerim :)

24 yorum :

  1. Kokusu konusunda haklısın herkes sevemez. Sadece ben seviyorum galiba çim kokusunu:) saç dökülmesinin çok farklı sebepleri var aslında. Ben genel olarak seviyorum bu şampuanı. Indirimlerde yakaladkça stok yapıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sevemedim ama nefret de etmedim :) Saç dökülmesinin çok sebebi var cidden. Çözümü dıştan bakımlarda aramamak lazım aslında. Normal fiyatı bana yüksek geldi. İndirim yakalamak en güzeli :)

      Bir de şey soracağım. Ben temizlemesini yetersiz buldum ama gür saçlarım var dediğim gibi. Senin saç yapın nasıldı?

      Sil
    2. Saç diplerim yağlanmayı meyilli, uçları ise kuru. Kalın telli ve gür bir yapısı var. Temizleme konusunda yetersiz çünkü içinde saçı beslemeye yarayan protein var. Genel amacı dökülmeyi engellemek ve yeni saç oluşumunu desteklemek. Hatta bence çok iyi durulanmazsa saçları yağlandırıyor dikkat etmekte fayda var.

      Sil
    3. Demek sen de yağlandırabildiğini düşündün :) Ben de bende mi sorun var demiştim. Teşekkür ederim cevabın için ^_^

      Sil
  2. Bende dün alıcaktım iyiki vazgeçmişim :) hem iyi köpürmeyen şampuanlarla uğraşamıyorum hemde saçlarımın kokusu önemli çimen gibi gezemem yani :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koku konusunda hassassan ve uğraşamam diyorsan iyi olmuş almadığın :)

      Sil
  3. Benim saçım bir yıldır kırmızı-turuncu tonlarında geziyor yani baya uğraştım saçlarımla ama yumak yumak dökülmüyor, kopmuyor demir eksikliği olmasına rağmen ve bunu tamamen eczanelerde satılan Minoxil adında boğaz ağrılarında ağza sıkılan spreylere benzeyen bir şişesi ve 10 tl civarı bir fiyatı olan bir spreye borçluyum. Saç diplerime sıkıp masaj yaparak yaydırıyorum her gece ve birkaç günde başlıyor etkisini göstermeye. Erkekler için olanını bir dene istersen Alicecim o daha etkili ^__^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Minoxil'i biliyorum ama ona da kesin çözüm değil diyorlar. Bırakınca yine başlıyormuş dökülme. Yine de bir ara deneyebilirim sanırım. Teşekkür ederim :)

      Sil
  4. ben de bugün mecitefendi sarımsaklı şampuanını aldım cnm aktardan 400 ml 15 lira :) onu denicem bakalim benim de dökülmeye basladı deli gibi bu aralar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım memnun kalırsın ve geçer dökülmen :)

      Sil
  5. Şampuan olarak Organix'in Biotin&Kolajen'lisini önerebilirim. Ben aşırı dökülmemin olduğu bir zaman Biotin hapı almaya başladım, bana çok iyi geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İncelemek üzere kenara yazıyorum :) Biotin uzun süre kullandım. Dökülmeye faydası olduğunu çok düşünmüyorum :( Teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Ben dökülme karşıtı serum kullanmanı öneririm tatlım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu serininki değil mi canım? Epey tuzluydu sanırım. Baktım ama pişman olmayayım diye düşündüm :D

      Sil
  7. Aynı şampuanı ben de kullanıyorum ve memnun kaldım diyebilirim.Piyasadaki pek çok ürüne göre gerçekten etkili.Acı beyaz bakla özü sayesinde kokusu sevilmese de pek takılmamak lazım.Az da olsa fayda ettiyse bence bir süre daha kullanın.Çünkü bu gibi durumlarda biraz da süreklilik önemli.Normal satış fiyatı pahalı ama indirime denk getirip bir şans daha verilebilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz fayda ettiği için bir şişe daha edindim bugün. Yine kullanacağım :) Dediğiniz gibi süreklilik önemli. İndirimler de olmasa pek bir pahalı zaten :( Teşekkür ederim :)

      Sil
  8. Bende de Yves Rocher'nin yıpranmış saçlar için olan şampuanı var, 300 ml o da, tabi benim saçım da uzun ve gür, iki kere şampuanlıyorum falan derken alalı daha çok olmadı ama bitti bitecek. O yüzden ben de sevmiyorum böyle küçük şişelerde yapmalarını :)
    Bendekinin kokusu yine idare eder de, bu şampuanın kokusunu da tahmin edebiliyorum :)
    Yine de her şeye rağmen Yves Rocher'u tek geçerim ya aşığım resmen her ürünlerine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 300 ml idare ediyor aslında ama ne kadar büyük o kadar iyi :)
      Kokusu cidden kötü :/
      Yine de Yves Rocher candır :)

      Sil
  9. Harika bir yazı tebrik ederim devamını bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  10. İkinci şişeden sonra beklediğiniz etkiyi gördünüz mu acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saç dökülmemi oldukça azaltmıştı :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...