Bobblehead Bunny

3 Şubat 2014

Rossmann Mağaza Turu- Rossmann Ürünleri Hakkında Genel Bilgi


Geçtiğimiz Pazartesi Rossmann eğitim sorumlusu Melek Hanım'ın daveti üzerine Rossmann mağaza turu için Metrocity AVM'ye gittik. Nevra ile Mecidiyeköy'de buluşup Ceren'i bekledik. Sonra beraber Levent'e geçtik. Mağazaya gittiğimizde Selin ve Tuğçe karıştırmaya başlamışlardı zaten :)

Mağaza turuna kimler geldi?

Tuğçe'nin annesi <3 Çok tatlı birisi söylemeden geçemedim ^_^



Resimler sevgili Tuğçe'nin bloğundan (ç)alıntıdır :) İlk önce beraber bir şeyler içip sohbet ettik. Hem de Seregon ve Yar Bana Bir Eğlence'yi bekledik :)


Melek Hanım bize bütün Rossmann markalarını anlatıp sorularımızı yanıtladı. 


Ayrılmadan da bize mağazada geçerli %10 indirim kuponu hediye etti. Çok teşekkür ederiz ^_^ Kızlar  o gün alışveriş yaptılar. Benim pek tadım yoktu, daha yeni kullandım kuponumu :)

Çok güzel bir gün geçirdik hep beraber. Aslında anlat anlat bitmez ama Rossmann ürünlerini anlatacağım için gezmemizi tozmamızı kısa kesiyorum ^_^ Ama mağaza turunda da, sonrasında da çok eğlendik. Hala da iletişimi koparmıyoruz, çok tatlı herkes :) Tuğçe'ye tanışıp kaynaşmamıza vesile olduğu için teşekkür ederim ^_^

Rossmann'ın kendi bünyesinde pek çok marka var. Ben Rossmann ürünlerine zaten aşinayım. Sık sık gittiğim, incelediğim bir mağaza çünkü. Melek Hanım'ın da anlattıklarıyla iyice bilgi küpü oldum. Bilmeyenlere bildiğimi anlatayım dedim. Böylece ilk defa Rossmann'a gidecek olanlar neler olduğuna aşina olurlar ^_^

Gelelim markalarımızı kısa kısa tanımaya. (Resimlerin neredeyse tamamını Rossmann TR'nin sitesinden aldım)


Perlodent Rossmann'ın ağız bakım markası. Diş macunu, diş fırçası ağız bakım suyu gibi ürünleri var. Biz ailecek diş macunu ve fırçalarını kullanıyoruz ve memnunuz :)


Babydream ise Rossmann'ın bebek ürünleri markası. Bebek pudrası, şampuanı gibi ürünler mevcut. Hiçbirini kullanmadım :)


For Your Beauty ise Rossmann'ın tarak, makyaj fırçası, süngeri, tırnak makası, törpü gibi ürünler barındıran bir markası. Yüz temizleme süngerini kullanıyorum şu an. Fırçalarına da bir şans vereceğim bir ara :)


Lilliputz ise Rossmann'ın çocuk markası. Çocuklara uygun diş fırçaları, şampuanlar falan var incelediğim kadarıyla. Bende de dudak balmı var Seregon sağolsun ^_^ Kokusuna bayıldım bir ara yazısını yazacağım :)

Alouette markası ise kağıt havlu, mendil gibi ürünler barındırıyor. Ben hiçbirini kullanmadım yanılmıyorsam. 


Alterra ise Rossmann'ın doğal ürünler barındıran markası. Vücut kremi, şampuan, saç maskesi, cilt bakım ürünleri bulmanız mümkün. Krem, şampuan ve saç maskesini deneyip memnun kalmıştım. Ama bazı ürünlerinin kokusu hoş değil, mümkünse koklayıp alın :)

Facelle markasında ise ped, yıkama jeli falan var. Pek girmiyorum o konuya :D
Fuss Wohl ise ayak bakım tuzları, kremleri falan içeren bir marka. Hiçbirini denemedim ama denemek istiyorum. Özellikle geyik yağı kremi var ilgimi çekiyor :)

Helene D'arcy ise parfüm ve duş jeli gibi ürünler barındırıyor. 
Isana markasında ise cilt bakımına dair her şey bulabilirsiniz. Vücut losyonları, duş jelleri, el kremleri, roll-on vb ürünler içeriyor. Pek çok ürününü denedim ve memnun kaldım :)
Isana Med ise Sebamed gibi medikal ürünler içeriyor. Çok incelemedim ama sabunları kremleri falan var. 

Isana Men ise erkek bakım ürünleri içeriyor. Traş köpüğü, duş jeli, roll-onunu erkek arkadaşıma almıştım severek kullanıyor :)

Mel Merio da Helene D'arcy gibi koku üzerine yoğunlaşan bir Rossmann markası. 


Sun Ozon Rossmann'ın güneş ürünlerini barındıran markası. 

Synergen ise genç ciltlerin bakımına yönelik bir marka. Clean and Clear gibi bir şey yani. Melek Hanım'ın dediğine göre sivilceli ciltlerin kullanabileceği antibakteriyel pudrası ve fondöteni pek meşhurmuş. Ben denemedim ama hiçbir ürününü :) 
Wellness and Beauty ise Rossman'ın Spa ürünleri barındıran markası. Masaj yağı, banyo tuzu gibi ürünler bulabilirsiniz. 

Flink&Sauber ise temizleme bezi, fırçaları gibi ürünler içermekte. Mikrofiber bezlerinden memnunuz biz :)

Rubin markası ise incelediğim kadarıyla çöp torbası, kullan at tabak ve çatal gibi ürünler barındırıyor.
Domol ise Rossmann'ın temizlik ürünlerini barındıran marka. Başarılı ürünleri var gerçekten. Biz en çok tuvalet temizlemek için bir köpüğü var onu seviyoruz annemle. 



Lilibe ise Rossmann'ın pamuk markası. Ben 120'li pamuklarını alıyorum, seve seve kullanıyorum :)

Rival de Loop ise Rossmann'ın her yaşa ve cilt tipine uygun ürün barındıran cilt bakım markası. Kremlerini, toniğini ve maskelerini denedim ve memnun kaldım. Annem ise kırışık kremlerini severek kullanıyor. 

Cilt bakım ürünleri barındıran Alterra'nın makyaj ürünleri de var. Yine doğal içerikli ürünler. 

Rival de Loop'un da renkli kozmetik ürünleri var. Ruj ve ojelerini denemiştim ve sevmiştim.  
Rival de Loop Young ise yine bir renkli kozmetik markası. Biraz daha cıvıl cıvıl ürünler içeriyor. 

 Accent Rossmann'ın saç boyası markası. Geçici ve kalıcı saç boyaları bulmanız mümkün.

Isana Hair'de ise saç bakımınız için aradığınız her şeyi bulmanız mümkün. Saç kremi ve saç maskesini kullandım ve memnun kaldım. Isıya karşı koruyucu sprey ve sıvı saç kremini de başarılı buluyorum. 

Ideen Welt ise ev ürünleri barındırıyor. Bıçak, askı, battaniye vb. ürünler var. 

Altapharma ise Rossmann'ın vitamin vb. ürünlerini barındırıyor. Ürün yelpazesinden çok emin değilim ama kremleri falan da vardı sanırım. Resimdeki vitamini kullanıyorum ben memnunum :)

Gördüğünüz gibi Rossmann'ın kendi bünyesinde barındırdığı pek çok marka var. Tabii ki her şeyini denemedim ama bu ürünler hakkında genel olarak şunları söyleyebilirim sanırım: Kullandığım çoğu ürününden memnun kaldım ve çoğu piyasadaki benzerlerinden daha uygun fiyata. Yine birçoğunun da içeriği muadillerine göre daha iyi. O yüzden sık sık Rossmann'a gidiyorum ve kendi ürünlerini de severek kullanıyorum. 

Siz de çevrenizde bir Rossmann varsa mutlaka ürünlerine göz atın. Her hafta farklı indirimler bulmak da mümkün. Hele bazen yaptıkları büyük indirime denk gelirseniz tadından yenmez ^_^

Rossmann etiketli yazılarıma ulaşmak için tıktık. Rossmann TR'nin sitesi içinse tıktık. 

Umarım sıkılmamışsınızdır :) 

Siz Rossmann'ın kendi ürünleri hakkında ne düşünüyorsunuz?







14 yorum :

  1. Gitmiş kadar oldum ve memnun oldum alice:)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bi yazı olmuş canım benim eline, emeğine sağlık:) Annemde bende seni çoook seviyoruz, çook öpüyoruuz :* :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim canım davetin için ^_^ Ben de sizi seviyorum ve kocaman öpüyorum ^.^

      Sil
  3. Harika!!! Rossmann gitmek istediğim ama bir türlü gidemedigim bir mağaza. Ahh ne olurdu şöyle Bahçelievler'e yakın bir Rossmann olsaydı. Gidicem gidicem :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Aslında Beylikdüzü'ndeki Marmarapark Bahçelievler'e çok uzak sayılmaz :) Sanırım metrobüsle yarım saatte varırsın. Bence bir ara git göz at, eminim kendine göre şeyler bulursun ^_^

      Sil
  4. Şahsen hiç bilmediğim markalara mesafeli duruyorum ama yetkili birinden ürünleri dinleyince daha rahat alabiliyorum. Bu nedenle bu tanıtımlar çok iyi oluyor. Ankara'da da yapılacaktı ama ertelendi umarım yakın zamanda gerçekleşir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normalde ben de tanımadığım markalara karşı mesafeliyim. Ama Rossmann'a en başından güvenmiştim Alman markası olduğu için. Çünkü Almanların yaptıkları şeyler gerçekten kaliteli oluyor. Umarım orada da yapılır ^_^

      Sil
  5. su gecici say boyasından dün aldım bende genel olarak memnunum ürünlerinden bakalım boyasından da memnun kalacak mıyım güzel bir yazı olmuş ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım boyasından de memnun kalırsın :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  6. For Beauty'nin far fırçasını kesin al derim Alice. 3 lira gibi bir fiyatı var ve inanılmaz kaliteli bir fırça.:))

    YanıtlaSil
  7. siteniz çok güzel. çok güzel şeyler paylaşıyorsunuz. bende sizi kendi siteme beklerim :) www.metince.net

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...