Bobblehead Bunny

26 Şubat 2014

Rival de Loop Q10 CC Krem


BB krem furyasından sonra son zamanlarda bir CC krem furyası başladı. İtiraf etmek gerekirse ben farkı pek anlayamıyorum. O yüzden katıldığım etkinlikte Rossmann bir CC krem hediye edince sevindim deneme şansım olduğuna :)


O ağzını bükmüş surat ne derseniz... Ürünün kokusundan öyle olmuş bir surat :D Ürünle ilgili ilk değinmek istediğim şey kesinlikle kokusu... Koku hassasiyetim çok yok. Ama yine de buram buram kokan şeylerden hoşlanmıyorum. Bu ürünün kokusu beni ciddi rahatsız etti. Kullandıktan sonra 1 saat geldi burnuma. Anlatamayacağım bir koku. Almadan denemenizi tavsiye ediyorum o yüzden. Mağazada testerlar mevcut oluyor. Koklamadan almayın diyorum ben.

Ürünün içeriği. 


Bu da vaatleri ve kullanımı. 


Bendeki açık renk olanı ama yine de tenime koyu geldi. Ben bembeyaz şeyleri seviyorum hem de :) Ürünün yoğun bir yapısı var. Az miktarda ürün yeterli geliyor o yüzden.  Dağıtmada güçlük yaşamadım. 


Dağıttığımda ise böyle durdu. Lekelerimi kapatmada başarılı buldum. Gün içinde kalıcılığı da idare eder.

Rengin uymaması ve kokusu sebebiyle kullanamadığım bir ürün oldu ne yazık ki. Memnun kalmadığım bir Rossmann ürünü olmamıştı. RDL CC krem ile bir ilki yaşadım :) Rossmann'dan dileğim DD krem furyası başlarsa onu kokusuz yapmaları :D

Ürünü 9.90'a Rossmann'lardan bulabilirsiniz.

Siz bu ürünü denediniz mi? Düşünceleriniz neler?




25 yorum :

  1. Ben de bu ürünü kullandım. Ve kokusundan dolayı ben de sevmedim. Çok ama çok kötü kokusu.

    YanıtlaSil
  2. mağazada görüp kokusu ağır geldiği için almamıştım ben de. örtücülüğü falan başarılı ama gördüğüm kadarıyla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Örtücülüğü iyi ama o koku yok mu :)

      Sil
  3. Bu ürünü bir blog çekilişinden kazanmıştım, hali hazırda kullandığım bb krem olduğu için nedense hiç test etme merakında bulunmadım, yazını okuyunca hemen gidip açtım ve dediğin gibi kokusu pek güzel değil, sanki deterjanla plastik karışımı bi koku gibi, açıkcası beni rahatsız etti :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle değişik bir kokusu var. Ben tarif etmeyi başaramadım :D

      Sil
  4. Bunun yapısı beğenilmemişti genelde ayy çogsel olmuş bacııım diyen birini görürsem inanmam yani =) Kokusu kötüyse denememe gerek bile yok kullanamam büyük ihtimalle =/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapısı da biraz yoğun. Çoğunluk beğenmeyebilir ama yine de seveni çıkar belki, bilemedim :) Koku hassasiyetin varsa deneme ^_^

      Sil
  5. Bende bembeyaz ürünleri seviyorum cilt makyajında tabi bir vampir beyazı değil kastettiğim :) Henüz denemedim ama Etude House'un CC kremi yabancı bloglardan gördüğüm kadarıyla çok güzel. Türkiye'ye yakında geliyor geldiği gibi denemek istiyorum :) Blogunu takibe aldım bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de merak ettim şimdi o CC kremi. Hele bir gelsin fiyatı da uçuk değilse denenebilir :)
      Hemen bakıyorum :)

      Sil
  6. Ben kullandım ama kötü koku almadım, seviyorum ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek ki seni rahatsız etmedi, ne güzel :)

      Sil
  7. ben de rengin biraz koyu olduğunu düşünüyorum ama tek renk seçeneği bu sanırım.. gerçi bi süre sonra cilt rengini aldı gibi geldi bana ama yine de bir iki ton açığı olsa hayır demem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha koyu renkler mevcut ama en açık rengi bu. Bana yine de koyu geldi rengi, uyuşamadık o konuda :( İki ton açığının kokusuzunu yaparlarsa olur ama :D

      Sil
  8. Ahahaha DD krem dileği iyiymiş! Benim gibi koku takıntılı birisi bu ürünün yakınından bile geçmemeli demek ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle olmalı. Koku hassasiyeti olanlar uzak dursun diyorum :)

      Sil
  9. Merhaba Alice :)
    BB kremlerden hiç memnun olmayan ben, bu CC kremi denemeliyim belki de.. fiyatı çok uygunmuş, koklamayı unutmam umarım almadan :)
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Gizem :)
      Koklamadan alma diyorum ben yine :)

      Sil
  10. Ben kesinlikle kullanmayayım o zaman geçenlerde agu bebek şampuanı yüzünden mide bulantısından ölüyorum arkadaşım oğlu için almış çocuğu sevemedim resmen o kokudan :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebeği bile sevemediysen bayağı kötü kokuyormuş demek :)

      Sil
  11. Koku konusunda kesinlikle haklısın ,aslında çok fena gelmedi krem olarak ama kokusu yüzünden bende bir iki kere kullanıp attım kenara :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de beğenmedin demek kokuyu. Demek ki bir sıkıntı var kokuda, beğenmeyeni çok :)

      Sil
  12. bende almıştım kokusundan ziyade tenle bütünleşmeside sorun yarattı bende..bir pinçik aldım içinden öylece duruyo.. seveni varsa hediye edeyim diyorum ama sevenini bulamadım :D gördüğüm en kötü kokulu kozmetik ürünü bu arada :'(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım hediye edecek birini bulursun :( Benim de :)

      Sil
  13. Arkadaşlar sonuçta bu bitkisel içerikli bir ürün, bunu göz ardı etmezsek kokuyu normal karşılayabiliriz bence..
    Kaldı ki pek çok hoş kokulu kimyasal ve vegan olmayan üründen çok çok daha iyi olduğunu düşünüyorum, bununla birlikte size tavsiyem nemlendirici kremin üzerine uygularsanız koku azalıyor hatta bana hiç gelmedi bile diyebilirim.
    Ürünün tek kötü yanı renk olarak açık tenlerde uyumsuz olması bunun dışında esmerle çok tatlı bir bronz duruşu var (ben esmerim)..
    Mat bitişi karma ciltlerde parlama yapmıyor. Yaz sıcağında yoğun yapısı sayesinde akmıyor ve 25 koruma faktörü var.
    :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...