Bobblehead Bunny

4 Şubat 2014

Rimmel London Scandal Eyes Kalem Far-004-Guilty Grey


Kalem farlar pratiklikleri ve güzellikleriyle gönlüme çoktan taht kurdular. Acele yapılan makyajda kurtarıcım oluyorlar. Rimmel London'un Scandal Eyes serisinden severek kullandığım bir kalem far bugün bizimle ^_^


Ürünün ambalajı şık. Ayrıca kapağı da sağlam, çantada açılacak gibi gelmedi bana. Çevirmeli değil, kalemtraşla açmalı bir kalem.


Bendeki 004 numaralı olan. İsmi Guilty Grey. Açıldıktan sonra 30 ay kullanım süresi var.


Kurşuni diyebileceğim bir gri. 


Renginin enfes olduğunu düşünüyorum. Aslında çok gri insanı değilim ama bunun rengini çok beğendim ^_^

Kalemin sürümü çok yumuşak. Sürdükten bir süre sonra sabitleniyor ve akma bulaşma yapmıyor pek. Kalıcılığı da gayet iyi. Ben bu ürünü genelde kalem gibi kalınca sürüyorum. Eyeliner falan sürmeden öyle kullanıyorum. Ama bazen de far gibi tüm göz kapağıma sürüyorum. İki şekilde de çok hoş durduğunu düşünüyorum :)

Rimmel London ürünlerini Watsons'lardan satın alabilirsiniz. Bu kalemin fiyatının 10 lira civarında olması lazım. Bu renklerde bir kalem far arıyorsanız mutlaka bakın derim.

Siz kalem farlar hakkında ne düşünüyorsunuz? Bu ürünü denediniz mi?


16 yorum :

  1. Flormar ne nyx'in kalem farlarina asigim bir de rimmel farlara sans vermem gerek sanirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Flormar'ın kalem farını ben de beğendim. Umarım Rimmel'inkini de beğenirsin :)

      Sil
  2. Çok merak ettiğim bir üründü,bu yazından sonra denicem sanırım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sen de memnun kalırsın canım benim kadar :)

      Sil
  3. Kalem farlara karşı önyargılıydım. Bana pek kalıcı gibi gelmiyorlardı ama bu kalemi ben de sevdim kalıcılık konusunda beni oldukça şaşırttı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önyargın kırılmışsa ne mutlu sana :) Bazı kalem farlar cidden güzel değil. Mesela H&M'inkinden pek memnun kalmadım. Ama Rimmel'ler kalıcılıkta da başarılı :)

      Sil
  4. bende kalem farları seviyorum sür çık tarzı ve yeni başlayanlar için ideal sendeki rengide çok hoş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yeni başlayanlar rahatlıkla kullanabilirler :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Bende bronz rengini kullanıyorum:) pratik geliyor. Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bronz rengi de güzeldir kesin :) Teşekkür ederim ^_^

      Sil
  6. Güzel günlerde kullan tatlım rengini çok beğenmiştim ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hayatım. Rengi güzel ama hediye edenden güzel değil tabii ^.^

      Sil
  7. Güle güle kullan canım göz atacağım bir ürün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Bak mutlaka :)

      Sil
  8. Kalem farları çok seviyorum ama almayı unutuyorum hep. :)
    Buna şans vermeliyim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence çok güzeller unutma ^_^
      En azından mağazada rengine bir bak :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...