Bobblehead Bunny

5 Şubat 2014

Oriflame Volume Build Maskara


Katıldığım etkinlikte hediye edilen Oriflame ürünlerinden ilk denediğim maskarası oldu. Ben de hemen yorumlarımı yazayım dedim ^_^


Ürünün ambalajı ortalama bir kalitede. 


Fırçasının yapısını beğendim ben. Zaten kıllı fırçaları daha çok seviyorum plastik fırçalara göre.

Hacim iddiası olan bu maskara hakkında ne düşünüyorum?

Bu maskara kirpikleri uzatma ve dolgunlaştırmada başarılı ama kıvırma açısından sınıfta kaldığını düşünüyorum. Bir maskara olarak yeterli aslında ama ben daha kıvrık kirpikleri seviyorum :) Ayrıca iki kat kullanımda biraz dikkat gerektiriyor yoksa kirpiklerinizi birbirine yapıştırabiliyor.

Kirpiklerimi uzatacak ve dolgun gösterecek bir maskara arıyorum derseniz Oriflame Volume Build maskaraya bir göz atın derim ^_^

Ürünün katalogdaki satış fiyatı 24.90 ama eminim ki indirime giriyordur :)

Sizin bir maskaradan beklentileriniz neler?

2 yorum :

  1. bende ilk bunu denedim tatlım ama her rimel herkeste nasıl farklı duruyo bak ben kirpiklerimi kıvırıp surdugumde kıvrık tuttu benim kirpiklerimi ...Ama tek sevmedigim sey fırcaya cook ürün geliyo bikaç kullanımdan sonra yada bana denk geldi:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet her rimel herkese yaramıyor :/ Demek sen memnun kaldın :) Çok ürün gelmesi normal başta, kullandıkça azalır sanırım :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...