Bobblehead Bunny

13 Şubat 2014

Oriflame Studio Artist Gel Eye Liner


Bugün sizlere katıldığım etkinlikte hediye edilen bir ürünü tanıtacağım. Oriflame Studio Artist Gel Eye Liner.


Ürün çok minik. Yanında da kendisinden minik fırçası var. Fırçasıyla da sürmek mümkün, öyle kötü bir fırça değil.

Bendeki rengi siyah. 


İçeriği bu şekilde. 3 gramlık bir ürün. Yani cidden minicik :) Ama ufak olması daha iyi, çünkü kolay bitmiyor jel eyelinerlar. 


Bulanık çekmeyi başarmışım ama sanırım anlaşılıyor :)

Ben bu ürünü pek beğenmedim. Benim jel eyelinerdan beklentim bir hamlede simsiyah olması ve kolay sürülmesi. Bu eyeliner sürülürken dalgalı dalgalı oluyor. 2-3 katta siyah bir görüntü veriyor. Yine de istediğim siyahlıkta olmuyor. Yani ürünü pek pratik bulmadım ve dilediğim rengi vermedi kısacası. Kullandığım birkaç seferde de makyajımı batırıp sinirlendim :D 

Bu arada Seregon beğenmiş bu ürünü, internetten baktım yine beğenenleri mevcut. Bilmiyorum artık sorun bende mi :D

Simsiyah bir eyeliner aramıyorsanız bu ürüne bir bakın derim ama benim gibi düşünüyorsanız memnun kalmama olasılığınız yüksek sanırım.

Fiyatı ise 29.90. Oriflame danışmanlarına sipariş verebilirsiniz.

Siz bu ürünü denediniz mi? Oriflame ürünlerini seviyor musunuz?

10 yorum :

  1. Sanırım bunu almak yerine maybelline almak daha doğru olur hem uygun hem simsiyah oldukça fazla geldi bana fiyatı canım =/ güle güle kullan gene de =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de mağazada denemiştim Maybelline'i. Ben alsam ben onu alırdım sanırım .) Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. ben de merak ettiğim için almıştım bu ürünü ilk çıktığında. o zaman indirimliydi fiyatı. ama ben süremedim. zaten normalde de eyeliner çekemiyorum. belki jel eyeliner olunca kolay çekilir diye düşünmüştüm ama yapamadım :) ürün de öylece kaldı elimde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meraktan alıyoruz işte sonra kullanamıyoruz bazen :/ Yazık olmuş, üzüldüm :(

      Sil
  3. Sorun sende degil kuzum bu urun kesinlikl guzel bir urun degil bi eyeliner.i uc kat surmekle ugrasamaz kimse ..kesinlikle fiyatinin cok altinda bi urun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de beğenmemiştin, okumuştum bloğunda. Bence de fiyatını hak etmiyor kesinlikle :)

      Sil
  4. bende kullandım bu eyeliner dan ve memnun kalmadım... yazdığın gibi kullanışlı değil hemen sürülmüyor. ben fırçama ne kadar çok alsam bile adam akıllı bir sonuç elde edemedim. üzerine başka bir eyeliner ya da far sürmedikçe kayboluyor.

    YanıtlaSil
  5. "Benim jel eyelinerdan beklentim bir hamlede simsiyah olması ve kolay sürülmesi" Aynen. Uğraştıran bir ürün için 30 lira da çok fazla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de çok fazla. Ama sık sık indirime giriyor. Ben böyle katolog şeylerini indirimli fiyatından alırım hep :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...