Bobblehead Bunny

21 Şubat 2014

Oriflame Studio Artist Cream Blush- Krem Allık- Soft Peach


Oriflame'in krem allığıyla Tuğçe'nin Kaleminden Blogger Buluşması sayesinde tanıştım. Etkinlikten sonra hemen kullanmaya başladım. O zamandan beri de sık sık kullandığım bir ürün oldu. 


Ürün tüp içerisinde. Bunun hem hijyen açısından, hem de taşıma kolaylığı açısından çok iyi olduğunu düşünüyorum.


İstediğiniz miktarda ürün alabileceğiniz bir ağzı var. İsraf sorunu yaşamıyorsunuz. Açıldıktan sonra 12 ay kullanım süresi var. 


Şişesinde çok renkli dursa da sürdüğünüzde belli belirsiz, doğal bir şeftali renk kalıyor yanaklarınızda. En çok bunu sevdim sanırım. Yanaklarıma doğal bir renk verdi ^_^ 

Ürünün sürümü çok kolay. Ellerimle sürdüğümde de, Real Techniques Stippling Brush ile sürdüğümde de başarılı bir sonuç elde ettim. Kalıcılığı da ortalama seviyede. Allık tazeleyen biri değilim zaten, rahatsız olmadım.

Bu allığı Oriflame danışmanlarından sipariş edebilirsiniz. Katalog fiyatı 22.90 ama bu ay fiyatı indirimle 12.90. Sık sık indirime giriyor zaten yakalarsınız mutlaka :)

Doğal şeftali tonlarda bir allık arıyorsanız Oriflame Studio Artist Krem Allıklarından Soft Peach rengine bakmanızı tavsiye ederim. 

Oriflame ile yeni yeni tanışıyorum. Yorum olarak favori Oriflame ürününüzü yazarsanız çok sevinirim ^_^

10 yorum :

  1. Değişik bir ürünmüş güle güle kullan =)

    YanıtlaSil
  2. Ben de bunu baya sevdim :) iyi ki hediye etmişler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki hediye etmişler, böyle güzel bir ürünle tanıştık :)

      Sil
  3. güle güle kullan:)Oriflame ben de alirim,pure color serisi disindaki rujlari güzeldir.milk&honey göz kremini de kullaniyorum su an çok memnunum.kuzenim hairx serisindeki volum veren samppuanindan çok memnun kalmish.ben kullanmadim ama wonder lash rimelini de överler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Tavsiyelerin için teşekkür ederim. Mutlaka inceleyeceğim :)

      Sil
  4. bu ürünün aynısından bende de var. ben de çok beğeniyorum :) oriflame danışmanıyım ben. göz kalemlerini, rimellerini ve parfümlerini beğeniyorum daha çok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız değilmişim :) Bahsettiğin ürün gruplarına dikkat etmeliyim o zaman :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Bu yaziyi gördügum cok iyi oldu ya iki aydır bu urune bakip bakip almiyorum, guvenemiyodum daha önce hiç krem allik kullanmadigimdan ama kesin olarak alicam bu ay :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanması gayet kolay, sorun yaşayamazsın umarım sen de :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...