Bobblehead Bunny

8 Şubat 2014

Ocak Favorilerim


Birkaç aydır favorilerimi yazma fırsatım olmamıştı. Ben resim çekip yazıyı hazırlayana kadar bir bakıyordum  ki ay bitmiş :D Bu ayı da bitirmeden bir favoriler yazısı yazayım dedim ^_^

Ocak ayı benim için çok güzel geçmedi. Önce sınavlar yüzünden zombi gibi gezdim. Sonra da çok hastalandım. Kendimi daha yeni toparladım. O yüzden makyaj yaptığım zaman da genelde bana kolaylık sağlayan, yüzümü canlı gösterecek şeyler tercih ettim. 


Bunlar bu ay en çok kullandığım ürünler. Kısa kısa bahsedeyim:

1-Garnier BB krem: Yüzüm o kadar cansızdı ki ara ara kullandım bu ay.

2-The Balm Mary Lou Manizer: Yüzümü daha aydınlık ve sağlıklı gösterdiği için tercih ettim.

3-Rimmel London Match Perfection Concealer: Geçen ay kullanmaya başladım ama hemen favorilerim arasına girdi. Çok kapatıcılığı yok ama aydınlık göstermesini sevdim.

4- L'oreal True Match Pudra- Çok sevdiğim pudram.

5-Pastel Pretty Women Cheeks Allık-Rose- Rengi çok güzel, sık sık kullandım.

6- The Balm Frat Boy Allık- Daimi favori allığım olur kendisi, bahsetmeden geçemedim :)

7-NYC Big Bold Maskara- Bunu da Ocak ayında kullanmaya başladım ve aşık oldum! Kirpiklerimi çok güzel yapıyor <3

8-Essence Quattro Dörtlü Far- Üzerine yazdığım yazıda da bahsettiğim gibi günlük makyajda bana çok pratik gelen palet.

9-Maybelline Color Tattoo- On and on Bronze- Hem çok güzel duruyor, hem de çok kolay uygulanıyor.

10- Rimmel London Scandal Eyes Kalem Far- Guilty Grey- Rengi de güzel pratik de ^_^

11- Flormar Jumbo Eyeshadow- J04- Rengine bayılıyorum. Acil yapılan makyajın kurtarıcısı ^_^

12- Çantamda olduğu için çıkarmayı ve resimlemeyi unuttuğum favori Ocak rujum: Maybelline Color Sensational Feel Pink- Kendisiyle bu ay aşk yaşadık. Rengi, yapısı, dokusu, hepsi harika!

Not: Eyelinerda aman aman favorim yok şu an ama kullanıyorum.

Benim favorilerim bunlardı. Sizin Ocak favorileriniz nelerdi?


16 yorum :

  1. Benim de en favorim mary lou ve frat boy. Aslında bb kremi ben de çok sevdim ama ben de sivilce yaptı ondan bıraktım kullanmayı :) pastel allığın rengi de cidden güzel ben de kullanacağım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkisi de çok güzeller :) Sivilce yapmasına şaşırdım. Aslında çok yağlı değil çünkü :) Rengi çok hoş mutlaka dene :)

      Sil
  2. Blogger dediğin haftasonu dinlemez çalışır postu olmuş =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben zaten bütün haftanın yazılarını hafta sonu yazıyorum genelde :) Bu da geç kalmasın yayınlayayım dedim :)

      Sil
  3. Çoğu benimde severek kullandığım ürünler ^^ Ben ocak favorilerini yazmayı unuttum yazsam iyi olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şubat bitmeden yaz bence. Yoksa benim gibi yazmaz, geçersin :D

      Sil
  4. Mary Lou, Garnier bb ve Color Tattoo benim de cok sevdigim urunler ♥♥

    YanıtlaSil
  5. Match Perfection Concealer aydınlatma konusunda iyi ama kapatıcılık konusunda orta halli bence. :)
    Rose allığı çok merak ediyorum ama hiç denk gelmedi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen dediğin gibi çok kapatıcı değil :)
      Görürsen mutlaka dene, çok hoş :)

      Sil
  6. BB krem tabiki favorim, her zaman olduğu gibi. Bir de Frat boy.
    Bu arada Loreal pudra yorumunu bekliyorum, çok merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım L'oreal pudram bitmek üzere o yüzden yazısını yazmayacağım ama sana kısaca anlatayım:

      Hem kapatıcılık hem matlık sağlayan bir pudra. Yapısı yumuşacık. Biraz tozutuyor. Kalıcılığı da iyi. Ben çok severek kullanıyorum ^_^

      Sil
  7. nyc'nin rimeli hariç geri kalanların tümü benim de favorilerim arasında.
    sevgiler alice :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NYC'nin rimeli de çok güzel bence :)
      Sevgiler ^_^

      Sil
  8. frat boy bana yakışır mı bilemiyorum, alasım var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım beyaz ve buğday tenlere yakıştırıyorum ben :) Mağazada dene istersen :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...